Recenze (27)
Nearlyweds (2013) (TV film)
Pre mňa oddychovka :)
Zloba - Královna černé magie (2014)
Krásna rozprávka 😍
Logan: Wolverine (2017)
*SPOILER* Pre mňa jeden z najlepších filmov z X-Menov. Film je nabitý dejom, atmosférou, skvelou hudbou, silným príbehom a nechýbajú ani emócie. Na konci mi unikla aj nejaká tá slzička, aj keď som vedela, že Logan neprežije. Za mňa silných 5 hviezdičiek.
Příběh malého tučňáka (2015)
Krásny dokument <3
Vikingové (2013) (seriál)
1. séria - 5* 2. séria - 5* 3. séria -5 4. séria - rozpozerané
Nadějné vyhlídky (2012)
Helena zahrala svoju rolu ako vzdy uzasne, Ralph prekvapil svojou premenou. Celkovo si ma film ziskal vtedajsou atmosferou, dejom a to, ze to napisal Charles Dickens. Dufam, ze tuto knihu zozeniem a budem si ju moct precitat. Dost ma prekvapila scena, v ktorej sa Helenine saty chytili od ohna a cela zacala horiet, vyrazilo mi to dych. Na zaver by som chcela dodat, ze film Great Expectations vrelo odporucam fanusikom Charlesa Dickensa.
Pearl Harbor (2001)
Krásny hudobný podmaz od Hansa Zimmera. Som rada, že som nežila v tých vojnových rokoch a dúfam, že také niečo ani nebudem musieť niekedy zažiť. A áno, na konci som revala ako malé decko. Bodka.
Rádio Rebel (2012) (TV film)
Pre niekoho teenegerská blbosť, ale mne sa to páčilo! :)
Psycho (1960)
Moje druhé, ale zato dokonalejšie filmové stretnutie s Alfredom Hitchcockom.
Matilda (1996)
Na začiatku to bolo psycho, ale nakoniec to bol celkom fajn film, keď Matilda pohybovala vecami :)