Oblíbené filmy (10)
Blade (1998)
Pro mě kultovní film, patří mezi moje TOP5
John Wick (2014)
Velká akční paráda. Líbilo se mi to dorážení nepřátel, proto 5/5
V zajetí rychlosti (2005)
Con Air (1997)
Můj oblíbený film :)
Vyjednavač (1998)
Nevím, proč, ale tohle mě nesmírně chytlo, takže 5/5