Recenze (251)
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Mrda! :D
Očista (2013)
Ve Francii a Itálii by se měli inspirovat!
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Absolutní fanda Sandlera rozhodně nejsem, ale jako večerní oddechovka se mi tohle hodně zamlouvalo!
Lovec jelenů (1978)
Koukat hodinu na dementní svatební oslavu ve filmu o Vietnamu mě donutilo zbytek velmi rychle projet. Dokonce jsem zjistil, že jsem o nic nepřišel. Nejhorší drama s de Nirem, co jsem měl možnost "vidět".
Historky hrůzy (1962)
Atmosférou nezaměnitelné!
Divoké historky (2014)
Od nadprůměrných povídek přes průměr až k podprůměru. Poslední svatební povídka mě vůbec neoslovila a docela i nudila, už to bylo přes čáru.
Taxi do Tobruku (1960)
Smutné, vtipné, hezké... Těžko tenhle film někam zařadit, ale rozhodně stojí za vidění!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Stupidní jednohubka s pár solidními hláškami. Tohle není můj šálek čaje.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Velmi dobře koukatelný film, který v sobě nese opravdu kouzlo parfému. Nevím proč, ale člověk se od něho nemůže odtrhnout.
Co jsme komu udělali? (2014)
Bez přemýšlení je to parádní komedie. Když si divák uvědomí, že to není daleko od reality, tak už to tak vtipné není.