Oblíbené filmy (10)
Constantine (2005)
jeden z mojich obľúbených, absolútne nič ma nenudilo, fičím si na tejto tematike a keď som film videla, vedela som, že to nevidím posledný krát. Navyše je to podľa komixu + Keanu Reeves, bola som nadšená.
Jumanji (1995)
tento film mi prirástol k srdcu už ako malej, videla som ho niekoľko krát (samozrejme s odstupom niekoľkých rokov) a vždy ma bavil rovnako, námet je podľa mňa super, nechýba napätie a nenudí ani chvíľku, herci tiež hrajú perfektne hlavne robin.....a celkovo sa mi páči myšlienka že existuje nejaká hra ktorú treba dohrať do konca a vždy keď hodíte tak sa trasiete čo na vás tá hra vymyslí....:) nevadia mi nedokonalé počítačové triky, dej je dynamický a ja sa vždy pri spomienke na tento film vrátim na chvíľku do detských čias, kedy som ho "hltala" :) preto 5*