Recenze (15)
Stínu neutečeš (2009)
Ubh
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
kratkometrazni z 84 o dve tridy lepsi !!! a o 2/3 kratsi...mam taky bullterriera...nejhodnejsi stvoreni!!!!!!!!
Krvavý sport (1988)
JCVD hodotim jenom z ucty, protoze cely moje destvi to byl muj hrdian seel jsem prikovanej k televizi tak ted mu nebudu davat po 2 hvezdach :D
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
nejlepsi dokument so far...toto a The Cave nejsilenjsi zazitky pri sledovani dokumentu...sugar man ale vytezi...kazde rano si pustim jeho pisnicku :D americanum staci na LPcku jmeno rodriguez k tomu aby si ho nekoupily..
Nic nás nerozdělí (2012)
takovej krasnej film a malem mi proplul mezi prsty kdyz ho primo nehledat tak ho nenajdete a je to skoda protoze ten film ma vse co ma film mit..plnej pocet
Avengers (2012)
nebyt hulka bylo by to za ****...ale hulk tam je tak neni co resit *****
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
po traileru jsem ocekaval pouze mluveni,mluveni a mluveni....nakonec se dostavili i akcni sceny ale i kdyby se jen mluvilo a mluvilo stejne by me to bavilo...ted jen cekat na dalsi dily ...
Kličko (2011)
spatne se kouka na jejich zapasy ale to ze jsou nejlepsi svoji generace jim nikdo vzit nemuze ..predevsim mladsi wlado :D
Temný rytíř povstal (2012)
Nolan je buh a dokazuje to kazdym filmem...at je to komiks,thriler ci kriminalka
Hon (2012)
Deti nelzou-NIKDY !!!!!