Poslední recenze (41)
Pásky z Nagana (2018)
O Naganu se už napsaly stohy, natočilo mraky dokumentů, ale tohle bylo něco neskutečnýho. Suprovej Fleury, ale i ostatní, celou dobu napětí jako bych nevěděl jak to dopadne, no prostě fantazie. Netušil jsem že ještě po 20ti letech ukápne slzička.
REC (2007)
ještě že je to tak krátký, víc už bych asi nevydržel... a pouze 4 hvězdy za to že sem si okousal snad všechny nehty... no a ten konec? OMG
Bitch Slap (2009)
Bylo se na co dívat což vynahradilo děj o kterej tu zřejmě vubec nešlo.