Recenze (83)
John Wick 2 (2017)
Nářez... Bechdelovým testem by film neprošel (horko těžko první otázkou), ale to od toho asi nikdo čekat nemůže :-) znovu pořádná gun-fu jízda
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Začátek se dá u popcornu vydržet, ale říkal jsem si "už by to mohlo začít". A začlo. MG se opět nedržel zpátky a část "Střeva ven" je tak intenzivní, že prvních 20 minut vojína Ryana po návratu z kina pustíte dětem na dobrou noc.
Osm hrozných (2015)
Nejlepší Tarantino od Pulp Fiction
Dánská dívka (2015)
Leonardo nejspíš zase ostrouhá...
Lucifer (2016) (seriál)
Zatím dobré, po dlouhé době "kriminálka", co má nápad:)
Na návštěvě (2015)
Mám pro FF celkem slabost, to je fakt, ale tohle se podle mě opravdu povedlo. Pro fanoušky subžánru naprosto v pohodě záležitost...
Trans (2013)
Zrovna když jsem měl náladu na nějaký mindfuck kousek - přišlo vhod. Nicméně to bude chtít vidět víckrát...
iZombie (2015) (seriál)
Šel jsem do toho, protože jsem potřeboval vypnout mozek (ano, jak paradoxní) a byl jsem mile překvapen - zajímavé nápady, dobré dialogy a hlášky. Zkuste...
Hluboko v lesích (2012)
To je Obsah jak cyp - má na to po přečtení ještě cenu koukat?
Slídil (2014)
Považuji za trestuhodné, že není Jake Gyllenhaal za roli Lou Blooma v tomto filmu nominován na oskara (vyměnil bych ho za snajpra Bredlyho) - krásně předvedený sociopat. A film jako režiserská prvotina fakt paráda - víc takových.