Poslední recenze (31)
Jméno (2012)
Francouzi ukázali světu, jak se dá obejít bez psychologů.Stačí jedna (ne)povedená večeře s přáteli:-)
Iron Man 3 (2013)
Mnohem lepší než Avengers a zatím komediální pecka roku.Nechápu proč žánr komedie chybí v popisku u filmu,jelikož třetí ironman hravě strčí do kapsy drtivou většinu komedií dneška.Jednoznačně nej marvelovka.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Trpaslíci zpívají,trpaslíci pochodují,trpaslíci bojují,trpaslíci neumírají!!! Stovka skřetenstva na dno dolu padá,tlupa nesmrtelného trpaslictva vesele si zpívá.Gandalf náhodně příhodně vždy zjeví se,trpaslictvo pod jeho plášť hrne se.Plášť je však stráven plameny,potrhán o neposedné stromy.Bílý ork na čivavě však netušíc,jeho největší nepřítel,malý motýl přiletíc.Všechny na svých křídlech odnese,hle Erebor romanticky tyčí se. Není to tam,ta chuť pustit si film třeba dvakrát do roka,jakou měl člověk při projekci Pána Prstenů.Hobit: Neočekávaná cesta je bohužel jen pěkná pohádka.Zbývá doufat v lepší zítřky.
Poslední deníček (1)
Milý deníčku
Milý deníčku