Poslední recenze (50)
Duna: Část druhá (2024)
Jeden z těch šťastných případů, kdy se pokračování podařilo dorovnat kvalitě jedničky. Opět super herci a pár luxusních scén. Mluvit ale o nejepičtějším filmu za poslední desetiletí, apod., je nonsens. A ne, pořádné burácení a z vás druhého Pána prstenů neudělá. Ale na dnešní poměry určitě vysoce nadstandardní blockbuster.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Po 4 letech opět v kině a hned na tzv. nejpeckovitější komiksovku nevím jaké fáze s luxusním hodnocením 88 %. Papírově prostě pecka! Nevím, jestli se za ty 4 roky něco strašně moc změnilo, ale jestli tohle je to nejlepší, co Marvel vypotil za poslední roky, tak je pro něj hodně smutná vizitka. Desítky pokusů o trapný humor, u kterého se prakticky nikdo v sále nezasmál, rádoby osudové momenty, které stejně skončí po marvelovsku, pro mě stále nesehrané postavy a jako bonus pár opravdu nechutných scén. Naštěstí to tahají nad hladinu slušné triky, tlačení na city u zvířátek, už notoricky velebená jednozáběrovka a slušná muzika, ale to je pro mě krapet málo. Pro mě zkrátka čistokrevný průměr, na který se pravděpodobně už nikdy nepodívám. Ale to hodnocení stejně pořád nepobírám :-)
Avengers: Endgame (2019)
Důstojný zakončení téhle seriálové kapitoly. Šlo to trochu jinou cestou než jsem čekal, což bylo asi i dobře. Kdybych si zopakoval před projekcí některé dřívější filmy, tak bych si určitě některé pasáže Endgame užil určitě mnohem víc. Z předchozích filmů si pamatuju fakt jenom minimum a to jsem je viděl skoro všechny, žádný ale dvakrát.