Poslední recenze (345)
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Achjo, tak takové zklamání jsem teda nečekal. Po Falloutu, který byl pro mě osobně nejlepší MI film, je tohle pořádný sešup dolů. Úplně tady chybí nějaká pořádná signifikantní scéna a to, co fungovalo v předchozím díle, tak tady působí nějak mdle, včetně honičky po Římě. Prostě mi to nějak nesedlo. 60%
The Last of Us (2023) (seriál)
Extrémně nadhodoceno. První dva díly fajn, člověk viděl něco, co souvisí s hlavním tématem. Ale od třetího dílu seriál nepochopitelně změní žánr a nějaká houbová pandemie už slouží jen jako kulisa k vyjádření "dnešních myšlenek", ať už je to homosexualita, černoši, postižení atd. Působí to na mě dojmem, že někdo chtěl tato témata zase cpát lidem do hlavy, ale aby to nebylo moc nápadné, tak vzali lákavý žánr zombíků, který tady ale slouží jen jakási kostra, ale ve skutečnosti je to seriál o vztazích, nekonečném kecání a otevírání LGBT a BLM témat. Velké zklamání, protože většina tohoto seriálu je strašně nudná a nevytvořil jsem si vztah k žádné postavě, ani k těm hlavním. 40%
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
V dětství jsem to bral jako skvělý, tajemný seriál. Žánrově drama, skoro až horor. A teď, o dvacet let později, se tento seriál v mých očích žánorvě změnil na komedii. Působí velmi naivně, béčkově, devadesátkově. Kvůli krátké stopáži každé epizody jsou příběhy velmi zkratkovité. A hlavně spousta situací působí opravdu vtipně. I když tehdy vůbec vtipně nebyly myšleny. Skvěý Jonathan Frakes provází pořadem, jehož kvalita nenápadně upadala, protože pointy začaly být pořád stejné. V každém druhém díle jsme se dozvěděli, že postava, která se tam objevila, už je dávno po smrti. Zmínit musím naprosto tragický dabing, který operoval jen s pár dabéry. A slyšet v každé epizode Filipa Švarce už mi trhalo uši. Věřte nevěřte beru jako obrovskou nostalgii a věřím, že se na něj v budoucnu ještě podívám. 60%