Recenze (121)
Ve stínu vulkánu (1984)
Výborný film, co se týká prostředí, výpravy, režie a především hereckých výkonů. Určitě stojí za to shlédnout i s anglickými titulky.
Ploty (2016)
Absolutní parádička! Čistá práce.
Prokletý klaun (2014)
Případ totálně zpackaného námětu :-/
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série 78 %, 2. série 80 %, 3. rérie 70 %.
Muž z oceli (2013)
Velkolepá výprava, přehledná akce...co víc si přát!
Rychle a zběsile 6 (2013)
Žhavá letní jízda, ale kouzlo se ztratilo už po druhém dílu...a to se těžko vrací...
Scary Movie 5 (2013)
Chyba je v tom, že je to až moc absurdní a vtipy nejsou vypointované, jako třeba v 1 ... nejlepší je asi scéna s dvěma tunely :D
Jack a obři (2013)
Jedna z nejlépe vyvážených fantasy pohádek za poslední roky ...
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Neskutečné, neskutečné, neskutečné obsazení ...
Děvčátko, které bydlí na konci ulice (1976)
Pozor! Rozhodně to není horor ... ale ta hudba byla dost děsná ;)