Recenze (28)
Bratři (2023)
OSlava a príbeh odporných, sprostých vrahov. Som zhnusený.
Bod obnovy (2023)
Dialógy, intonácia hercov, katastrofa. Inak sa na to pekne pozerá.
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Genialny serial, mozno serial desatrocia zo sveta Ridley Scotta, pre mna spica, pribeh, prostredie, napatie, vyvoj postav, filozofia, veriaci vs ateisti, mystika, ktora do poslednej chvile nie je iste, ci je mystikou, alebo manipulaciou. Je to projekt pre inteligentnych a premyslajucich. Je to proste pecka a treba to vidiet!!! Dufam ze budu dalsie serie.....
Billie Eilish: The World's a Little Blurry (2021)
Za "I love you" *****
Malé oslavy (2008)
Davam 5*...Hlavne za najkrajsiu filmovu hrud na svete TN. :)
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Pre mna dobry. :) Silny film. Nie ze by nebol gycovy. Nie ze by to nebolo americke klise s happy endom. Aj tak z neho isla obrovska clovecina. Rozpisane charaktery postav. Perfektna Julia Roberts aj Owen Wilson. Kde vlastne nikto nebol zly (okrem siedmakov na skolskom vylete). Ja musim dat ***** (Strasne rad by som chcel vediet, kolko by tomuto dal Verbal :))
Stranger Things - Season 1 (2016) (série)
Super serial. Detski herci fantazia. Skoro som dal o hviezdicku menej za neuroticku a neprirodzene prehravajucu Winonu. Ale serial si za scenar, reziu a detskych hercov zasluzi 5 hviezdiciek. Ani pateticka a prehravajuca Winona im to nemoze prekazit :)
Allen vs. Farrow (2021) (seriál)
Jednostranne, tendecne, absolutne neobjektivne! Takmer som tej Mii a Dylan uveril. Mia neurotickost a hysterickost ani nemusi hrat. Katastrofa. Upravujem po druhom zhliadnuti. Dylan mi je luto, je autenticka, sympaticka, ale kludne mohla byt Miou zmanipulovana. Takze predpokladam, ze ano, Dylan je obet. Ale skor obet Mii Farrow. A verim aj tomu ze tie deti tyrala. Nie nahodou by to Moses tvrdil.
Zlatá brána (1974) (pořad)
Existuje dnes nieco pre deti, aspon trosku kvalitativne porovnatelne? Deti spievaju kvalitnu hudbu, nahranu kvalitnymi muzikantami a s textami Lubomira Feldeka! Genialne!
Sedem (2008) (pořad)
5* za Olgu Feldekovu.