Poslední recenze (40)
Tvář ženy (1941)
Výborně zpracovaný příběh o tom, že nejhorší jizvy si člověk nese tam, kam se žádná plastická operace nedostane... i o tom, že vězení mívají různou podobu.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
O trochu lepší než předchozí díl. Slušný akční rozjezd v malebné polopoušti mě navnadil, ale přehnaná délka a řada logických nesrovnalostí zážitek zazdily.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Zhlédnuty původní 2 série, do 3. série se mi nechce. Seriál celkově lehkým zklamáním, mezi top bych ho určitě nezařadila (leda prvních ca 16 dílů). Dokud se řešila vražda Laury, udržoval si velmi vysokou úroveň - napětí, velmi zajímavé pojetí s přesahy do vidin, propracované postavy včetně velmi svérázných vedlejších charakterů, humorné scény i scény dobře okoukané z reálu, vysoký výskyt krásných holek... Po odhalení vraha najednou značná změna kvality, jako by každý díl psal a natáčel někdo jiný a snažil se seriál směrovat jinam - postavy i děj jim najednou začaly dělat nesmyslné veletoče.