Recenze (20)
Mamas & Papas (2010)
Skutečně nechápu tak špatné hodnocení filmu. Konečně téma, co opravdu stojí za to, zpracované nestylizovaně, bez patosu, civilně...
Flash Gordon (1980)
Jejda, tak tady se musím filmu zastat. Film má prostě kouzlo tak jako staré komiksy. Kýčovitost a špatné triky k tomu prostě patří. A mám dojem, že mu to léty vůbec neubírá, podle mě spíš přidává... Howgh!
Všechno nebo nic (2002)
Budu stručný. Konečně zase po dlouhé době film "o něčem". Běžné, všední a přitom tak úchvatné drama, co leze pod kůži!
Pusinky (2007)
Film to asi dokonalý není, přesto je jednou z nejlepších výpovědí o dušinkách mladích dívek v české kinematografii. Iška je skvělá a ani zbytek nezaostává. Nedokonalosti pomíjím, výtky polykám. Proč to má tak málo bodů? To jsme takoví hňupi? Proti současné veleplytké produkci je to klenot. Držím Ti palce, Karin...
Nezapomenutelné dětství (2004)
Tak podle komentářů nevím, jestli jsme viděli stejný film. Občas se rád nechám dojmout a uvěřím v neuvěřitelné, ale tohle šlo úplně mimo mě. Jedna hvězda za snahu a protože jsou určitě ještě horší filmy.
Krvavá neděle (2002)
"God save the Queen!" 9/10.
Posluhovačka (2002)
Vůbec to nebylo špatné. Jen to chce asi věkový odstup...
Hallo, soudruzi! (2006)
Fakt krásný. Příklad pro naše filmaře, jak ztvárnit dobu nedávno minulou bez zbytečného patosu a plytkého humoru.
Báječná léta pod psa (1997)
"Dobrej, pane Vítek. Celý město žije volbama, a vy zas nic. Že jsem se ale načekali - první, demogratický..." Film možná má slabší místa, ale taky skvělý. Jako celek beru.
Želary (2003)
Je mi líto, nevěřil jsem tam ani vteřinu nikomu nic. Žánrové obrázky, nic víc.