Oblíbené filmy (7)
Prázdniny (2006)
Drž hubu! (2003)
Yes Man (2008)
Panna nebo orel (2010)
Jump street 21 (2012)
Vážně síla, prvně jsem se podívat moc nechtěla, říkala jsem si že když to je krimi tak mě to bavit moc nebude, ale pletla jsem se, vážně mě to hrozně bavilo a smála jsem se od začátku do konce :-)