Oblíbené filmy (10)
Čistá duše (2001)
Agent bez minulosti (2002)
Bournův mýtus (2004)
Bourneovo ultimátum (2007)
Dokonalý trik (2006)
Iluzionista (2006)
Syrup (2013)
Zajujímavo poňatý film s prostredia marketingu a reklamy. Vzostupy a pády hlavnej postavy zvládnute na výbornú, Amber Heard je neskutočne sexi a zahrala to celkom slušne (taký lepší priemer). Myslím si, že tento film dokáže zaujať, u mňa mal motivačcý charakter ktorý ma nabudil aby som začal niečo robiť.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Až sa hanbím priznať, že staršie strar-treky som nepozeral a ani nemal rád ale po zhliadnutí posledných a najnovších 2 kúskov môžem s určitosťou povedať "wow". Ako fanúšika sci-fi ma Abrams týmto dostal. Star-trek (2009) bol výborný ale Star Trek: Do temnoty priniesol pre mňa mnoho plusov, od strhujúcej akcie ktorá sa niesla celým filmom až po užasné efekty a aj nejaké tie emócie. Nemôžem dať iné ako 5/5.