Recenze (59)
Dámičky v sekáči (2011)
Není to sice žádné veledílo,ale herecké výkony byly docela příjemné,romatika ucházející a já se alespon' dozvěděla něco málo o mexické kultuře.
Upíří deníky (2009) (seriál)
60%
Oscar (1991)
říkejte si co chcete,ale tahle komedie je zkrátka vtipná od začátku až do konce.A je mi jedno,že v tom hraje Stallone....
Z pekla štěstí 2 (2001)
Horší než Troškovy filmy jsou snad už jen jeho přiblblé názory.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Až tady v tom filmu jsem pochopila oblíbenost Ryana Goslinga.Plno lidí to přirovnává k Lásce nebeské a ač kvalit tohoto snímku nedosahuje, musím přiznat,že je to velmi příjemná romantická komedie a já se rozhodně bavila.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Do doby než jsem začala sledovat Suits jsem byla přesvědčená,že právník s největším šarmem na světě je Downeyho Larry ze seriálu Ally McBeall....ale to jsem ještě neznala Harveyho Spectora.
Loupež po italsku (2003)
Mít k dispozici tak luxusního herce jako je Edward Norton a obsadit ho do role neskutečně přiblblého,jednorozměrného záporáka je zločin proti filmařině.
Štěstí (2005)
Nejvíce mě dostala scéna v bouřce,kdy Toník spadne ze střechy a když mu Monika pomáhá z promočených šatů,Toník už neovládne svou dlouho utajovanou touhu a políbí ji-opravdu silný okamžik.Bohdan Sláma je jedním z mála světlých stránek současného českého filmu a štěstí je jeho zatím nejlepší film.Trojice Geislerová,Liška,Vilhemová je skvělá jako vždy a ostatní jim výborně přihrávají.Jen Simona Stašová tlačí moc na pilu,ale to je jen menší nedostatek v jinak skvělém filmu.
Marcela (2006)
Neobyčejně dobrý dokument,dokazující,že ty nejsilnější příběhy dokáže napsat sám život.
Český sen (2004)
Aneb jak si pár začínajících filmařů namasírovalo svá ega ztrapněním několika chudých důchodců a pak před nimi raději prchlo,aby se vyhnulo konfrontaci.Navíc bez nestranného pohledu z druhé strany.A to vše jen proto aby nám ukázali zjevné-lidi milují slevy.