Recenze (96)
Recept na smrt (2022)
Jsou tu k vidění jiskřičky černého humoru, ale právě,jen jiskřičky a celkové vyznění,no hloupost.
Mé jméno je prostata (2020) (TV film)
Perfektní dokumentární film, vše je skutečně tak, jak v dokumentu, prožil jsem si to právě tam, ve FN Olomouc, před osmi měsíci, pro chlapy snad povinnost vidět tento film.
Boj o moc (2018) (seriál)
Už to tu někdo napsal, naprosto skvělá hudba !
Odhalený přístav (2012)
Nelíbila se mně ta velmi šeredná vražedkyně psa, jinak fajn.
Smoke (1995)
Závěrečná vánoční záležitost a hlavně ta chraplavá píseň mně vždy dostane.
Firma (1993)
Tak hudba byla děsná, tedy pro mně, daná asi dobou a dabing bída, vše namluvené jaksi bez prostoru, za to ovšem film nemůže.
Život Adèle (2013)
inu nezvykle otevřené,hranice mezi pornem a uměním se nějak otevřely,asi trend této doby,inu neusínal jsem u toho.
Sedmnáct zastavení jara (1973) (seriál)
často na tento seriál vzpomínám a moc rád bych ho po delší době viděl,snad by mně nezpůsobil nějakou újmu,těch hovadin co všechny tv vysílají stále dokola je už privela.
Májové hvězdy (1959)
inu je určitě nutné uvědomit si dobu,ve které film vznikal,konec příšerné války a všeho strašlivého s tím se pojícího,pro mlaďochy to je otravná záležitost,pro mě dědka ne.
Suburra (2015)
ano,jsme v tom velmi podobně,akorát nemáme Svatého otce,ale víc poslanců,senátorů,asistentů,lobystů,neziskovek plných zisků,politologů,všelijakých omdusmanů,poradců,presidentů a předsedů a všichni makají,tedy pro sebe.