Recenze (78)
Můj život s Walterovic kluky (2023) (seriál)
Další důkaz, že kdo má víc svalů, ten mrdá.
Přemluv bábu (2010)
Teď by to chtělo přemlouvat ty, kteří tehdy přemlouvali. Aby už konečně přestali volit strany, které jsou myšlenkama zaseknuté někdy v divokých českých devadesátkách. Kdy přitom už v Británii viděli, do jakých sraček je dohnala thatcherovská politika, co se u nás snažili v devadesátkách replikovat pravičáci v čele s Klausem. Zajímalo by mě, jak se Mádl s Issovou zpětně tváří na svoji snahu vykreslovat pravici jako tu cool politickou sílu, když přitom momentálně slouží jako pátá kolona katolických fanatiků, co se snaží blokovat civilní sňatky stejnopohlavních párů a úmluvu proti násilí na ženách.
Šťastně až na věky (2022)
Některých lidí mi tam bylo vyloženě líto. Polyamorní trojka mi přišla už od začátku tak, že spěje k monogamii, jenom si to nejsou schopní přiznat, protože by tím popřeli svoje ideály (a možná by dali za pravdu té mámě). A trpěl tím ten třetí člověk, který tam byl tak nějak navíc. Obzvlášť smutné to je v kontextu toho, že ten třetí člověk – Fronéma – je česká průkopnice polyamorie ještě z dob, než se tak začal identifikovat každý zoomer s commitment issues. Když i někoho takového vidím, jak takovým nastavením vztahů trpí, tak si říkám, že to není moc ideální životní cesta. Taky mi bylo líto milenky, která byla v podobné pozici – člověk navíc, bez perspektivy se stát primárním partnerem. A taky pozice Sandyho ve vztahu s Šárkou byla dost smutná. Asi si ti dva v minulosti zažili díky otevřenému vztahu hodně sexuálního dobrodružství. Jenže jejich situace byla krásná ukázka toho, do jakých emočních sraček se primární partner může dostat, když místo čistě sexu jde i o city. Teď jsem si alespoň jistější v tom, čeho se raději vyvarovat.
Horečka sobotní noci (1977)
Ikonický film se skvělým soundtrackem a vizuálem. Travolta byl fakt hot a jeho sólový tanec na You Should Be Dancing je nezapomenutelný. Příběhově je to ale hrozná povrchní sračka.
Známí neznámí (2021)
Typicky česká věc: obšlehávat věci ze zahraničí.
Harry a Meghan (2022) (seriál)
Fascinuje mě, kolik vymaštěnců hltá i v Česku přežvýkané zprávy z britského pravicového bulváru, které vykreslují Meghan jako člověka, co je snad ještě horší než Hitler. To se pak projevuje i ve zdejších recenzích. To, že ty sračky z Daily Mailu hltají konzervy na anglickém venkově, které si honí nad královskou rodinou, ještě chápu. Ale že ten vliv sahá až sem, to mi hlava nebere.
Avatar: The Way of Water (2022)
Oproti prvnímu dílu docela povrchnost. Tématika transhumanismu je úplně pryč a je z toho už jenom akční fantastika.
Temná dcera (2021)
Fakt hrozná nuda, lidi tam jenom podivně chodí a tváří se divně a smutně a z děje by člověk leda tak usnul.
Případ Roubal (2021) (seriál)
Tvůrci by si aspoň místo sledování amerických filmů mohli zajít na nějaké soudní jednání v Česku. Aspoň by zjistili, že to tu vypadá úplně jinak, a film mohli udělat aspoň trochu realističtější.
Spojenec (2006)
Nudná sračka plná male gaze a rádoby intelektuálních rozhovorů.