Recenze (716)
Vánoce v divočině (2019)
Ačkoli film působí jako reklamní spot na vybírání peněz pro nějaké africké Safari, dalo se na to koukat a scénář měl hlavu a patu. A sblížení hlavních postav bylo uvěřitelné a i 50 ti letí mají ještě nárok na romantiku.
Vánoce pod jednou střechou (2017) (TV film)
Sníh, vánoční atmosféra, sirotek a klasický omyl vedoucí k romantické zápletce. Možná to bylo sympatickým obsazením, ale vyšplhal jsem s hodnocením až na 3*
Vánoční pohádka (2021)
Švédská variace na klasiku Duch Vánoc s příjemnou teenagerovskou romantikou.
Vánoční expres (2017) (TV film)
Správný propletenec vánočních osudů s hezkým koncem a na Hallmark až překvapivě promyšlený scénář. Danny Glover potěšil.
Vánoční únos (2007) (TV film)
Melissa je pořád bláznivá rošťanda stejně jako Sabrina, mladá čarodějnice. Scénář je totální nesmysl, ale občas jsem se pousmál.
Útěk domů na Vánoce (2020) (TV film)
Scénář jsem už viděl zpracovaný minimálně ve třech dalších vánočních tv filmech. Ale koukatelné to je a na odpolední vánoční film v tv to ujde.
Šťastné a znovu veselé (2021)
Vánoční romantika jako každá jiná. Na vánoce se na to dá odpoledne při pečení podívat. A příští rok znovu, protože vám tenhle film v paměti určitě neuvízne :-)
Sláva je tu sníh (2023)
Opravdová podivnost, kde mě potěšila jen Mary Lynn Rajskub, kterou jsem dlouho nikde hrát neviděl.
Red Right Hand (2024)
Nudná vata nedotaženého scénáře je protkaná chvilkami akce s céčkovými přestřelkami. Je vám úplně jedno kdo umře, protože konec je předem daný.
Madam Web (2024)
Tohle tedy bylo celé špatně mimo castingu.