Recenze (105)
Druhá strana naděje (2017)
Film o hovně, jedna velká nuda.
Příchozí (2016)
Děkuji filmovému klubu ČVUT za krásný vánoční dárek.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Měl bych se stydět a také se stydím, neboť Terminátora jsem poprvé viděl až v dospělém věku a to čirou náhodou. Byl jsem debil, že jsem se na to nepodíval dříve, jelikož to byla skvělá 90ková Sci-fi podívaná.
Byla to divoká noc (2015)
Ať mám rád píč. filmy, tak při divoký noci jsem se vážně nudil, ale abych nebyl jen negativní, drogový dealer byl super.
Muž na laně (2015)
Cirkusová odyssea o tom, že i velký sen se může stát skutečností, i když je 541 metrů vysoko.
Hlídka v Ardenách (1992)
Líbí se mi, jak je to vyprávěný. S takovým citem, jako by válka byla jen pouhá etapa života.
Kouř (1990)
DJ Arnoštek vypadá jak úchyl.
Osm hrozných (2015)
Jeden negr, sedum bílejch. Jeden malý, usedlý obchod někde v horách. Skvělé divadelní drama se spousty, ale spoust krve. Prostě Quentin tak jak ho mám rád.
Pixely (2015)
Je to bláznivý, je to pitomý a je to Adam Sandler.
Méďa 2 (2015)
Před filmem jsem se trochu "sjel", říkal jsem si, že to bude pak lepší zábava a taky, že jo. Bavil jsem se od začátku až do konce. Jen když na oko zemřel Johnny, tak jsem bulel, jak želva.