Recenze (445)
Okamžik zlomu (2007)
Sestříhat to na 40 minut, je to hodně fajn epizoda seriálu. Takhle je to dost o ničem. Pokud se děj nesoustředí na Hopkinse tak je to nezáživná nuda.
Ruka (1981)
A bavilo mě to. Nevím, proč. Nevím, jestli ještě někdy bude, ale zvláštím způsobem sem si to užil.
Jay a mlčenlivý Bob: Přeprc (2019)
Bolestivě smutná zkušenost. Asi jsem zestárnul, ale horkotěžko se mi to podařilo dokoukat. Povedená camea, zesměšňování sebe sama, sem tam hláška nebo odkaz, ale ve finále nic, z čeho bych se posadil na prdel nebo se od srdce se zasmál . Vrací úder sem, kdysi, napoprvé taky moc nedocenil, to přišlo až časem, tak uvidíme, jestli ještě někdy dám šanci tomuhle.
Země nikoho (1987)
O hodně lepší než první Rychle a zběsile, o trochu slabší než Bod zlomu.
3 from Hell (2019)
Je mi to líto, ale jsem zklamaný. Zbytečné navázání na něco, co uspokojivě skončilo před 14-ti lety. Zajímalo by mě, jaká byla Zombieho původní vize. Než se mu to vzhledem k okolnostem začalo rozpadat a byl nucen přepisovat. Tři z na krev odřenýma ušima. Za Otise, Baby, za cameo Spauldinga a za slušnou první polovinu.
Krása na hřišti (2008) (TV film)
Dát si panáka při každém záběru na pěkný holčičí zadeček v krataskách jste v půlce na sračku. Na komedii málo vtipné, na porno málo porno.
Kvílení vlkodlaků II (1985)
Nemá cenu si nic nalhávat. Je to blbost a odpad by tomu slušel. Jenže. Strašlivé herecké výkony, české scenérie. Sybil Danning, kterou bezmezně miluju. A fakt, že už dlouho jsem neviděl film, který by mě dokázal takhle upřímně rozesmát.
Killer Party (1986)
Závěrečná naháněčka po domě je skvělá, ale bohužel tomu předchází neskutečně utahaná a nezajímavá nuda.
Stake Land II: The Stakelander (2016)
Trochu zbytečné pokračování, ale ne tak hrozné jak jsem se obával.
Hellraiser: Pekelný svět (2005)
Nedokoukáno. Myslel jsem, že kvůli Lanceovi to dám, ale nebyla síla, která by mě přinutila vidět více jak 34 minut. Smutné, vážně smutné.