Oblíbené seriály (9)
Taková normální rodinka (1971)
Péťo. On už zase usnul.
Chalupáři (1975)
Co říct a neopakovat se po ostatních? Vynikající.
Nemocnice na kraji města (1977)
Cirkus Humberto (1988)
Seriál, který si nenechám nikdy utéct. Bohužel jediný velikým MÍNUS je Kathy Kriegel jako Helena Berwitz . Ta ženská nemá žádný výraz herectví a navíc je děsně ošklivá. Předpokládám, že si pan Hanzlík užíval jak v posilovně.
Sanitka (1984)
24 hodin (2001)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Naprosto skvěle vytvořený seriál.
Dynastie Nováků (1982)
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984)
Nejdůležitější je se rozhodnout, červenej, nebo ,modrej? Pardon, tady výbuch nehrozí, tak zvolit A, nebo B?