Recenze (35)
I Can Hardly Wait (1943)
Příjemná pár-minutová podívaná, s ohledem na rok vzniku velmi dobře zvládnuté po všech stránkách. Doporučuji! :)
Pot, slzy a naděje (2014) (seriál)
Přehlídka rodičů plnících si skrze své děti vlastní sny, nezohledňujíc jejich vlastní preference, zájmy, potřeby. Navíc poněkud násilně a prazvláštně členěno - jeden díl = jedno dítě by asi fungovalo mnohem líp... Nápad dobrý, provedení slabší.
Český žurnál - Spřízněni přímou volbou (2013) (epizoda)
Sonda do jedné velké české frašky, navíc s pachem náklonnosti autorů k jednomu z kandidátů. Kromě akutní potřeby jít se z této volební komedie (potažmo češství obecně) někam vyzvracet, nepřináší to nic, co bychom už před shlédnutím nevěděli, nic hlubšího zde nenacházím...
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Klusákovu práci mám moc ráda, nicméně z Dělníků bulváru jsem trochu rozpačitá. Neustálá snaha (extrémně nesympatického) Novotného dokázat, že je nad věcí a že má v hlavě všechno srovnané, je v kontextu práce co vykonává celkem absurdní, navíc velmi iritující. Odlehčující prvky v podobě dlouhých záběrů na sushi podle mě nehodící se a nefungující, celé to nicmoc nového nepřináší a navíc to působí jako jedna velká reklama Extra.cz (proč byl celý dokument zaměřen jen na jednu firmu ksakru???). Klusák měl sice dobrý záměr, nicméně ve výsledku se do toho asi sám trochu zamotal...
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Vkus našeho národa je opravdu k pláči...
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tak tohle mě fakt hodně baví. Neuvěřitelné, jak se z naprostého minima dá vykouzlit geniální dílko - zářivá ukázka toho, že netřeba množství moderních technologií, stačí bravurní scénář, výborní herci, dobré téma a čistá dokonalost je na světě...
Santa má bráchu (2007)
V žánru "americká vánoční komedie" podle mě určitě jeden z těch (nej)lepších :)
Zlatý časy! (2013) (pořad)
Nápad dobrý, ale naprosto překombinovaný! Tvůrci vizuálu pořadu by zasloužili na holou a výběr aktérů v jistých případech také pokulhává... oceňuji snahu o "zábavný nenáročný pořad na sobotní večer", ovšem v tomto případě se to nepovedlo...
Okno do hřbitova (2011) (seriál)
Jedna * navíc za všechny obsazené (skvělé) BRŇÁKY! :)
Balada pro banditu (2012) (divadelní záznam)
Miluju, miluju, miluju! :) Dle mého názoru nejlepší český muzikálový počin vůbec. Samozřejmě se televizní záznam nemůže vyrovnat samotné návštěvě divadla, ta je teprve opravdovým zážitkem. Baladu jsem shlédla už dvakrát a chystám se znovu, je to vážně něco neskutečného! Doporučuji všem! :)