Poslední recenze (1 097)
Jigen Daisuke (2023)
Tohle bylo opravdu příšerný po všech stránkách... bohužel i po té akční, přestřelky.... škoda i komentovat...
Chata na prodej (2018)
Tak u tohohle jsem se královsky bavil, jednotlivé rodinné charaktery vykreslené naprosto přesně :_). Kdybych mohl hodnotit samostatně jen první třetinu filmu, cesta po hřbitovech a na chatu, bylo by to dokonce za plný počet! :) Potom film bohužel už začne ztrácet co se nápadů a děje týče. Přesto rozhodně doporučuji film ke shlédnutí a dle mého názoru je zde vcelku podhodnocen.
Fallout (2024) (seriál)
Jako dávný fanoušek a milovník světa původních her Fallout a Fallout 2 jsem myslel, že tohle téma je nezfilmovatelné, navíc v podobě seriálu. Takže jsem tady očekával hroznou sračku, ale kupodivu to bylo vcelku dobré a zábavné. ;) *první série palec nahoru* btw... jen ta postava Waltona Gogginse mi hodně připomíná charakter Eda Harrise z Westworldu, což nebude úplně náhoda :)