Recenze (814)
Tiché místo (2018)
Bylo takový ticho, že jsme to prokecali.
První člověk (2018)
Místy mě to nebavilo. Ale mám z toho větší katarzi, než měl Zdeněk Macura z jízdního řádu Ivety Bartošový. A ta přistávací scéna, ta je nejúžasnější audiovizuální dílo sama o sobě.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
"Co to děláš, Johne? To nebyl dobrej nápad, Johne!"
Predátor: Evoluce (2018)
Predátor se vyvinul v jinej žánr s nejlepší bandou od Tuctu spinavcu s krásným jednorozcem že staniolu.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Spielberg si mě potahal jako malýho kluka. Jako vždycky. #metoo
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Na mě tam bylo málo mejdla ve sprše!
McQueen (2018)
Móda pro mě má stejnou životní hloubku jako dívka Blesku. Snobové si ji přivlastnili, jakoby žili na Olympu. Nemám ji rád. Ale McQueen mi dal nakouknout, že móda (módní přehlídka) je někdy vážně kus promyšlenýho umění. A to mě baví.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Bondovky dostaly na prdel. Definitivně.
Mělčiny (2016)
Po pečlivým dokoukání jsem dospěl k názoru, že ten žralok měl asi vážnej psychickej problém.
Sicario 2: Soldado (2018)
Má to rozjezd jako kráva, kvůli kterýmu očekáváte mega řežbu Chucka Norrise, aby se na vás vzápětí hned vysrali. A to se mi líbí, protože to je autentický. Lidi jsou odčitatelný položky politický kampaně.