Poslední recenze (202)
Jedna noc (2016) (seriál)
Viděno podruhé a to vyobrazení neskutečné mašinérie amerického právního systému, jak dokáže zničit život nevinného, vás prostě dostane.
Nejtemnější hodina (2017)
První polovinu filmu očumujete Oldmana, jestli je to pořád Oldman, ale pak vás to stejně omrzí a druhou polovinu filmu se nudíte z té dlouhé slátaniny a neobjektivní adorace válečného štváče.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Dvě věci, kvůli kterým je dobré vidět tento film - Charlize Theron, která kdyby na mě sahala, tak hrdě napíšu #metoo, a potom ta neuvěřitelná scéna s krví na schodišti. Nemá sice moc wow efekt, ale prostě se na to díváte a říkáte si jakto že tak dlouho trvá, jakt tohle dokázali natočit, ještě se furt mlátí a podobně. Rozhodně definovala žánr, jak se budou natáčet akční scény. Neonová monochromatičnost některých scén mě moc neoslovila, naštěstí to neudělali kompletně v celým filmu. Lorraine je feminizující prvek, v podstatě slouží jako nějaké naplnění moderních trendových kvót, kdy se obsazují do hlavních rolí ženy. Charlize je chladná až to mrazí (stylizovaná lesbická "politics of dancing" scéna je důkazem, že agentka MI6 je postižená povoláním a nemůže začít normální život, ač by možná chtěla) a na nikoho celý film výrazně nepomrkává, prostě se hned začne mlátit. Příběh je sice banální, ale těžko hodnotit, tenhle film asi odstartuje nejednu kariéru filmových tvůrců. Dobře zvolený soundtrack to vytahuje ještě výše.