Poslední recenze (119)
Apokalypsa: 2. světová válka (2009) (seriál)
Nádherně udělanej dokument, který mi konečně pomohl ujasnit si informace o 2. světové válce a prožít si, naštěstí jen na obrazovce, ty hrůzy s obětmi tohohle masakru našich dějin. Současné události bohužel přidávají tomuto dokumentu na aktuálnosti.
Co jsme komu udělali? (2014)
Francouzské komedie miluju, ale tahle je jedna z vůbec těch nejhorších, co jsem kdy viděla. A nebo už jsem prostě přesycená všemi těmi řečmi o uprchlících, rasistickými poznámkami všude kolem, a korektnostní či nekorektností lidí na toto téma. Viděno ve špatný čas na špatném místě? Kdo ví. Každopádně pro mě velice slabé. Je otázka do jaké míry v tomhle filmu může svou roli zahrát dabing.
Sin Nombre (2009)
Hodně silný sociální drama, zvlášť, když si uvědomíte, že tohle ty lidi fakt zažívali a například i v Kanadě jich můžete potkat několik,kteří tuhle dlouhou cestu za svým snem a lepším životem opravdu podnikli a vyšli z ní jako vítězové.
Poslední deníček (32)
Konečně jsem zase kinoaddict
Skoro celé prázdniny jsem se těšila až to konečně vypukne a dočkala jsem se. Užívám si poslední dobou opravdu vynikajících filmových zážitků. Z těch posledních bych upozornila hlavně na Gravitaci a na božskou krimi Zmizení.
Momentálně se chystám na Carrie, u které očekávám sice možná filmové zklamání, ale i kdyby toto nastalo, musím říct, že už teď tomuto filmu vděčím za u mě vzbuzený zájem o Kingovu prvotinu, kterou jsem zatím nečetla, což dnešním dnem napravuji. Tomuhle dílu jsem se rozhodla věnovat dnešní den a zatím toho vůbec nelituju. Řbitov zvířátek musí počkat, snad mi Jud s Louisem a momentálně čerstvě chcíplí Church nikam neutečou, protože já se musím v rychlosti seznámit s Carrie a prožít s ní její příběh dřív než mi ho na plátně někdo bude moci zkazit!