Recenze (34)
Mulholland Drive (2001)
Kdybych to byl pochopil, bylo by to za pět.
Kruh (2002)
Téžko říct. Na konci jsem stále čekal, že něco ještě prijde a ono nic. Ani se strachem to nebylo tak horký, jak se všude říká.
Kdo hulí, ten umí (2001)
Ucházející komedie, kde hlavní roli hraje tráva všemožně hulená. Některé vtipy nečekaně inteligentní, oproti Noci v Roxbury je How High zábava pro intelektuály.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Pravděpodobně vrchol celé trilogie s nejlepší Morriconeho hudbou (mimochodem část této hudby používá Metallica na koncertech jako intro).
Sedm statečných (1960)
Tak takový western už nikdo nikdy nenatočí.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Lepší než první díl, možná proto, že se narozdíl od jedničky zaměřuje na více filmů.
Mr. Bean - Trable pana Beana (1991) (epizoda)
Snad nejlepší Bean ze všech (podle mě), Jak si sám plombuje zuby, to je nezapomenutelné.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Hovadina. Každej chodí s každým a nikdo nespí s nikým. Herci jedna radost.
Myšák Stuart Little (1999)
Slušná rodinná komedie, ze které si něco vezmou i starší. Jenom mi moc neseděl hlas Martina Dejdara. Pod jeho hlasem si vždy představím Barta Simpsona.
Showgirls (1995)
Díky krásnému hrudníku Giny Gershon za tři. Bez něj za jednu.