Poslední recenze (806)
Gentlemani (2024) (seriál)
Ja tu budem urcite za ciernu ovcu ktorej nesadol staro-novy roztiahnuty pocin od oblubenca Ritchieho. Povodny film sa mi naozaj pacil a bol som za neho vdacny. Ale tu to spalili skoro na popol a to ma mrzi. Nechytilo, neohurilo, nenadchlo, skoro unudilo a z respektu dam dve *.
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Dúfam, že ďalšia séria nevznikne. Keby toto bolo pod Netflixom tak by to dávno stopli. Takéto zničenie Univerza som veru nečakal. Sklamanie.
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Mozny SPOILER! Ani obstojne gore to nezachrani. Rock sa snazi byt drsnou skalou ale je cely na smiech. Zaujimave je, ze (cierny) chrt raz zlozi jednym drsnym chmatom dobre stavaneho dealera a na konci si nevie dat rady so zaporakom ktory je tiez (biely) chrt.