Recenze (19)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Kapánek dlouhé...zvláště první třetina. Z traileru jsem se těšil na atmosféru, která z něj čišela. Zvláště zpívající trpaslíci v Bilbově brlohu. Nicméně to ve skutečnosti nějak vyšumělo a ve filmu jsem si toho skoro ani nevšiml...a takových věcí by se ještě našlo. Představitel Bilba je ale hodně sympatický! No, kdyby to mělo 2 hodiny a následoval jen jeden další díl, dal bych určitě (jako sklaní fanda) hvězdiček 5. Takto s přivřením všech svých očí dávám za 4.
Elegantní vesmír (2003) (seriál)
Skvělý seriál o fyzice. Jen mi vadil systém neustálého (amerického) opakování již zmíněných informací... Ale jinak super!
Znamení (2002)
Bože, to byla hrůza. Brak největšího kalibru a předvídatelný v každém okamžiku. Taky jsem měl pocit, že jsem všechno už někde viděl... Pro mě nejhorší výkon Mela Gibsona. A ten konec...jej...málem jsem si zatlačil oči (ne slzu), když si Mel nasadil zpět kolárek :D. ODPAD!
Vzhůru do oblak (2009)
Asi nejlepší "animák", který jsem kdy viděl. Hodně silný a hluboce mě zasáhl. Jasných 5*!
Zlo mezi námi (2003)
Nejde jinak než za 5!
Báječní muži s klikou (1978)
Takový milý a nostalgický film.
Spalovač mrtvol (1968)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl a dokonalý koncert Rudolfa Hrušínského. Jedině za pět! ;)
Pokoj č. 10 (2006) (seriál)
Nepustí dokud neuvidíte celé.
Rowan Atkinson živě (1992) (TV film)
Božské! :)
Ran (1985)
3,5 *. Čekal jsem víc, než mi film dal...