Oblíbené filmy (10)
Avatar (2009)
Iron Man (2008)
Ostrov (2005)
Oko bere (2008)
Koupili jsme ZOO (2011)
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Můj nejoblíbenější díl série. Já jsem se u toho neskutečně bavil. Monice to v roli Kleopatry opravdu slušelo.