Recenze (3 481)
Cunk on Earth (2022) (seriál)
Najlepšia je tretia epizóda a úplne najlepší záver štvrtej (ABBA). S Cohenom by som to neporovnával, ten je úplne iná váha. 70% a zaokrúhlujem dohora, že to celé dala s vážnou tvárou.
Vlk viking (2022)
Hodne blbý film, ktorý si zároveň myslí, že objavil vlkodlačí subžáner. Nenudilo ma to, ale čo z toho?
Babylon (2022)
“Camera and motherfucking sound!”
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Modrá farba, pretože “woke filler” a konzervatívci sú všade rovnako zakomplexované nuly.
Moonage Daydream (2022)
Ultimátne majstrovské dielo. Mal sa toho dožiť Bowie.
Pandořina skříňka (1929)
Louise Brooks bola strašne fotogenická herečka. Snáď každý jej záber pôsobí ikonicky. Na ten jednoduchý príbeh som sa ale za celý čas nedokázal naladiť, ani nájsť cestu k jeho nesympatickým postavám. V druhej polke som už strácal prehľad. Záver cool.
Se slovníkem v posteli (2003)
Jessica Alba tam vyzerá ako bábika (sexbábika), inak ale ukážková (a navyše zastaralá) limonáda, na ktorej ma fascinuje asi len to, ako do toho dostali herečky typu Brenda Blethyn, či Emily Mortimer.
Aftersun (2022)
Možno najkrajší film od Eight Grade. Mescalovi tú nomináciu prajem. Či už by vyhral on, alebo Colin Farrell, mužský herecký oscar si tento rok zaslúži ostať tu v Európe “It’s coming home” na Ostrovoch. 90%
Normální lidi - Epizoda 2 (2020) (epizoda)
Všetky hviezdy pre Daisy Edgar-Jones. A lebo som ten príbeh čítal, inak by som bol tiež naštvaný. V knihe som bol naštvaný.
Žalozpěv stezky (1955)
1. Musel som to vidieť, pretože tá fotka. 2. Práve čítam Herzoga a Bellow tam spomína, že na tom plakal v kine.