Recenze (20)
Království (1994) (seriál)
Kvůli tomuhle seriálu jsem se naučil dánsky, stálo to za to.
Rivalové (2013)
Dokonalý Trik na trati
Hon (2012)
Nejlepší dánský film (zatím) nenatočil Lars von Trier, zázrak!
Hannibal (2013) (seriál)
Zkouknul jsem se na to s tím, že lepší než Mlčení jednátek to nebude a Hopkinse nikdo nenahrádí. Lepší to možná není, ale Mikkelsen je lepší Hannibal než by kdokoliv čekal. Zatím 90 %
Sucker Punch (2011)
Tak tohle je MEGAHOVADINA, začátek beru ale harrypotterovský nápad s předměty a soubojový tanečky jsou naprosto dementní
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
TENTO PŘÍBĚH VZNIKL ROKU 1912, Cameron vzal Burroughsovu hlavní myšlenku a stvořil Avatara
Zack a Miri točí porno (2008)
Já se bavil slušně, moc filmů o pornu se netočí.
Ghost Rider 2 (2011)
Podíval jsem se podruhé a musím hvězdu přidat, ten film má obrovské díry v příběhu (úplné krátery), ale když on hoří a padají z něj hlášky na pokraji geniality. Nebýt Rumunska a vůbec prostředí a postav, tak dávám bez přemýšlení čtyři.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Pro mě legendární film s originálními hláškami, podle mě nejlepší film s Adamem Sandlerem
Tankový prapor (1991)
Tak já to teda řeknu, je to téměř porno, ale dost dobrý porno s dobrým obsazením a scénářem