Recenze (106)
Interstellar (2014)
Poprvé, co jsem slyšel někoho v kině chrápat....
Godzilla (2014)
Godzilák :-)
Mafiánovi (2013)
mafiánsky vtipné:-)
Pád Bílého domu (2013)
Opět se ukázalo, že na to, abyste zlikvidovali celou armádu potřebujete buď Arnolda nebo Willise - každý jiný herec vyrobí filmový průser. Vypnout hlavu, nepřemýšlet, mít 15let a pak Vás to možná bude bavit...
Muž z oceli (2013)
Nebylo to špatné, ale na druhou stranu to nebylo něco z čeho bych se posadil na prdel...
Světová válka Z (2013)
Brad Pitt a reklama na Pepsi?:-) Ne, bylo to dobrý. Fajn efekty a dokonce i s příběhem nezaloženým na bezduchém střílení zombíků...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Hobit je ospalá verze LOTRA po deseti letech. LOTR měl zajímavé hlavní postavy. Hobit má spoustu nudných trpaslíků, kteří pobíhají v roztahané 3hodinové pohádce.....
Predátor 2 (1990)
Jasne, že to nemá na Arnolda v jedničce, ale Danny Glover taky válí. Prostě predátor je predátor a je jedno jestli "lozí po drevách" nebo po Empire State Buildingu. Prostě "život je svině". Film v při kterém si oddechnete, zavzpomínáte a sem tam se i zasmějete. Kolik takových to dnes má?
Inspektor Regan (2012)
Nadprůměrná britská kriminálka. "Drsní" herci si hrají na ještě drsnější policajty, stokrát okoukaný příběh (ale funguje),sem tam slušné přestřelky, absence napětí.
Nebezpečné myšlenky (1995)
Film, kterému dodává na výjimečnosti Michelle Pfeifferová. Má to prostě své kouzlo a vy víte, že se na něj opět někdy rádi podíváte - takových moc není.