Recenze (54)
Spoiler Alert (2022)
Zaujímavé vidieť Jima Parsona v inej úlohe ako Sheldona. Musím povedať, že som mu to 100% verila (aj v real živote je homosexuál) a keďže aj v tomto filme hral suchára a podivina čo mu očividne veľmi sedí. Milé, vtipné, dojemné (aj keď to vôbec zbytočne netlačili na emotívnu strunu), pekne NYC prostredie..Jediné čo mi dosť vadilo bolo to, ako môže niekto, v poslednom štádiu rakoviny, po chemo a pár týždňov pred smrťou..mať stále vymakane, svalnaté telo a byť relatívne fit. Na konci vo mne umocnilo dojem to, že je to podľa skutočnej udalosti.
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
1* za povedzme-letné chorvátske prostredie a pekné slovenské herečky 2* za miestami pokus o vtip a nejakú tú hlbšiu myšlienku. Inak trapošina na akú sme pri podobných slovenských okopirovanych wannabe romantických komédiách zvyknutí.. slabé 2*
Babylon (2022)
Geniálne, vtipné, veľkolepé scény..striedajuce sa s totálnou nudou. K tomu ako vždy úžasná Margot ktorej táto rola perfektne sadla. Dalo sa to osekat a bol by to skvost. Takto len 3*.
V prach se navrátíš (2022)
Čínska depka ako lusk. Zo začiatku filmu som si myslela že to nebude nič pre mňa a že to asi vypnem. Uf ako dobre že som tomu dala šancu..Vtiahlo ma to, dojalo, zdeptalo, osvietilo.. a na konci keď sa úbohý oslik vrátil "domov" som to už fakt nedávala. Stačí vidieť raz ale.
Nikam zvlášt (2020)
Silné 3*. Nie som rodič a filmy s detskou tématikou ma nejako extra neberú.. ale toto sa ma zvláštnym spôsobom dotýkalo. Možno aj preto, že malý Michael je pekný, podareny a tichý chlapček. Btw tiež by som si na konci vybrala ako John.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Darmo! Korejčania to proste vedia...1* dole za sem-tam predvídateľnosť a policajta ktorému sa nejako podozrivo ľahko darilo skrývať celú dobu..
Rodina na baterky (2021)
Ak by bol film kratší tak o cca hodinku hodnotila by som lepšie..Zbytočne dlhé a nudné "akčné" scény a tá rodinkovska tematika a "dojemné" múdrosti má tiež veľmi nebrali.. škoda..
Divoká karta (2016)
Ach Monika, leto, pole, kamera, melanchólia.. :( Chcelo sa mi celý čas plakať..to ostatné som ani veľmi nevnímala..
Mank (2020)
Po pol hodine som film vypla. Absolútne netuším o kom a o čom mal byt. Ale tá neskutočná nuda..
V síti (2020)
Jdu blejt velebnosti...