Poslední recenze (22)
Osm hrozných (2015)
Asi už stárnu, takže se mi Tarantino začína dost zamlouvat... Zajímavá zápletka, postavy, konverzace, zvraty i zvratky krve :)
Warcraft: První střet (2016)
Svatý Durotane, zbav nás zlého filmu... Veliké sklamání. Děj stupidní, vizuálni efekty umělé, kostýmy levné, všechno vykradeno z jiných filmů, postavy nic moc, logika nikde, herci, scénař, režie, všechno velice slabé... Vlastně jsem čekal něco podobné, jedině csfd.cz slibovalo více než 80%. Zlé, zlé, zlé...
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Ty bláho, teď už vím, jak asi vnímají život brouci. Ty potvory byly vooohromný. Co na tom, když mně to na 100% nestrhlo. Bylo to poněkud zdlouvavé, dokonce i ty bitvy mně místami začínali nudit, i když tam bylo akce víc než dost... Ještěže tam bylo i za mák vtípků a narážek a film nebyl za nějak moc vážný. Ale ve 3D kině s prostorovým zvukem se to jestě dalo zkousnout :) Kto hledá letní výplach mozku a nechte mít příští den kocovinu, můžu doporučit.