Recenze (74)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Najhorší Indiana Jones..nikdy viac nechcem vidieť.
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Pre mňa lepšia ako Anakonda 1
Podnájemník (2017) (TV film)
Nebolo to zlé, odporúčam
Noční zuby (2021)
Ďalší sračka of Netflix
Máš někoho doma (2021)
Blbosť
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Dalo sa to ale viacej už nechcem vidieť. Najslabší scenár,
Příchozí (2016)
Neprišiel som tomu filmu na chut. U mna velky prepadak. Velka čest Dna nezavislosti s W. Smithom
Ouija: Zrození zla (2016)
Určite lepši pribeh ako Ouija 2014...Nenudil som sa, bavilo ma to až do konca.
Kamarád do deště (1988)
Super klasika
Terč (1997)
Filmy v ktorych hraje Jackie ma nikdy nesklamali,maju svoju uroven a kvalitu. Relax,pohoda,humor,bojove a kaskaderske sceny...tieto filmy dokažem pozerat stale dokola a neomrzia.