Poslední recenze (13)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Kulervoucí zábava, tohle se prostě povedlo, už jenom všechny to mistry vidět během nějakých 100 minut !!!!
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Fantasy ne Fantasy, ten konec to zabil jinak bych dal klidně 4* jak mě to chytlo:(
Ghost Rider 2 (2011)
Cage mám rád opravdu rád, ale tohle nebylo ono vizuál je fajn, ale ten děj !!!