Recenze (202)
Teror - Série 1 (2018) (série)
První půlka dobrá, druhá slabší, vzhledem k tomu, že jsem četl předlohu. (Pouze první série). Škoda, že se právě od té druhé půlky seriál od knihy tak liší, našlápnuto měl na víc...
Vzkaz v láhvi (2016)
Škoda, že s knihou má film společný pouze název...
Čestné kolo (1973) (TV film)
Labyrint (2015) (seriál)
Prostříhat, zkrátit a ubrat na akčnosti, aby se to podobalo realitě... Viz rozhovor se šéfem pražské mordparty, který zbraň nevytáhl za celých 35 let u policie :-) http://magazin.aktualne.cz/byvaly-elitni-detektiv-vrazd-nektere-kriminalni-serialy-jsou/r~030c97626c3511e5b3730025900fea04/
Kmeny (2015) (seriál)
Bohužel zatím velké očekávání převážilo velké zklamání.....Punk 2* / Hooligans 1* / Rap 1* / Cosplay 3 a půl * / Motorkáři 2 a půl * / Rainbow 3* /
Kmeny - Hooligans (2015) (epizoda)
Účelové, jednostranné, úsměvné a o opravdových chuligánech se dozvíte víc někde jinde. Třeba tady: http://www.hooligans.cz/ Vyjádření plzeňského kotle: http://www.ultrasplzen.cz/zpravy/21-neprohlaseni.html a http://ultraside.cz/vyjadřeni-k-situaci.html
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
První série 70%, druhá 60%. Ke konci již lehce překombinované. Velké plusy kamera a výběr míst na natáčení. Syrový sever Čech, vzpomínky na Gdaňsk a Hel... Tak co se posere dneska? :-)
Kapitán Phillips (2013)
Podobné téma, dle mého lepší zpracování: http://www.csfd.cz/film/321145-unos/
Temný případ (2014) (seriál)
Celý život jsem chtěl být co nejblíž Bohu, ale když jsem se dostal do jeho bezprostřední blízkosti slyšel jsem jenom ticho...
České století (2013) (seriál)
První díl: ***, druhý díl: **** a půl, třetí díl: *** a půl, čtvrtý díl: ****, pátý díl: **** a půl, šestý díl: ****, sedmý díl: ****, osmý díl ****,