Recenze (12)
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Ja jsem na parkovišti přímo před Havlem.. No to já nevím kde seděl Havel. :D Na Krymu.. Snad v krimu ne? :D Do Ruzyně bez přesedání. :D Boží! Všechny díly jsou naprosto geniální!
Vejška (2014)
Prostě paráda. :-))
České století (2013) (seriál)
Díky Landovi jsem se začal koukat. :-)
Počátek Země Nezemě (2011) (TV film)
Moc fantasy... pro děti dobré. :-)
Nedotknutelní (2011)
Krasny film.. co dodat.. kez by takovy lide byly :-)
Gran Torino (2008)
Gran Torino je dokonalý film také díky tomu že neskončil happyendem.. A za to jsem velmi vděčnej.. :-))
Tahle země není pro starý (2007)
Miluji ten film!!
Star Wars: Klonové války (2008)
animovaný film je něco uplně jiného.. miluji všechny dály Star Wars ale tohle není ono.
Lov lososů v Jemenu (2011)
Tenhle film jsem viděl cestou do NY asi 3x ale pokaždé se mi libíl. :-)
Moulin Rouge (2001)
Dokonalej film. :-))