charlie_ando

charlie_ando

Lukáš Rezek

okres Hradec Králové
analogový promítač amatér...

7 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
    • 13.10.2014  09:46
    Equalizer (2014)
    ****

    Hledáte šikovného řemeslníka? Už nepátrejte, protože jste ho právě našli. Equalizer je sólový koncert pro jednoho zručného kutila, který si poradí s jakoukoli nesnází. Denzel Washington je hloubavý rytíř bez blyštivé zbroje se smyslem pro spravedlnost. Jasně dokazuje, že ani na prahu šedesátky nepatří do starého železa a dokáže svým poctivým a výrazným herectvím utáhnout dvouhodinový film. Režisér Antoine Fuqua dokáže brutálně útočit na divákovi smysly a to zvlášť díky vydařeným akční pasážím. Samotář Robert McCall se stane Bostonským samozvaným tajným ochráncem a vyhlásí válku místním vorům v zákoně. Nepořádek po jeho první akci přijede uklidit bývalý člen specnaz maniak Teddy (Marton Csokas), který pro svoje cíle používá nejhrubší násilí a stává se mu zdatným protivníkem. Povedený soundtrack od Harryho Gregsona-Williamse dokáže ukolébat, ale na druhou stranu ví, kdy má přidat a burácet a tak ještě víc povznést surové souboje, kde praskají kosti. Kamera Maura Fiora si dokáže hrát s nejmenšími detaily, ale zároveň nešetří ani rozmáchlými celky. Velké finále dokázalo namixovat hravost ze Sám doma s důvtipem MacGyvera a vzniká z toho neokoukaná bitka, která se bohužel ve svojí první půli utápí ve tmě. Povedený nenáročný akční thriller s vynikajícím Denzel Washington.

    • 8.10.2014  15:11
    Zmizelá (2014)
    *****

    Růžová pohádka měnící se v děs nahánějící noční můru. Film vznikl podle knižního bestselleru od Gillian Flynn (ten jsem bohužel nečetl a budu to muset, jak tak na to koukám, co nejdříve napravit), jež je i autorkou povedeného scénáře. Režisér David Fincher tak mohl pracovat s myšlenkami autorky přímo z první ruky a podařilo se mu zhmotnit film, z kterého čiší poctivá filmařina a dokáže ohromit. Hodně tomu napomáhá i kvalitní kamera od Jeffa Cronenwetha, hrající si s každým záběrem. Chvílemi jsem ani nevnímal titulky, jak mě celkové zpracování pohltilo a vtáhlo do děje. Fincherovi se totiž daří budovat hutnou a dusnou atmosféru, která se dá krájet a postupem času se jen znásobuje, ale zároveň se mu ji daří zdařile odlehčovat drobnými ironickými vtípky a dvojsmyslnými narážkami. Vypjatý souboj kočky s myší v aréně zvané manželství může začít. Ve vzduchu se ale vznáší otázka: „Kdo je tady agresivní šelma a kdo nevinná oběť?“. Můj celkový dojem znásobují výtečné herecké výkony a to nejen ústřední dvojice. Ben Afflec, jenž je mezi filmovými fanoušky středem posměšků pro svou hereckou topornost, dostal roli, která mu padne přímo na tělo. Kluk s kořeny z maloměsta Nick Dunne se zdá být starostlivým bratrem a manželem, ale zdání klame a možná pod maskou konformity skrývá frustrovaného domácího násilníka. Rosamund Pike svým přesvědčivým a působivým hereckým výkonem všechny zastiňuje. Její okouzlující Amy je jako týraná žena nevinnost sama a v poloze manipulativní mrchy je zosobněním horoucího pekla. "Gone Girl" je mrazivým psychothrillerem o strastech soužití muže a ženy a pro mě je jedním z nejlepších filmů tohoto roku.

    • 11.9.2014  14:38

    Pro mě je tento film tichým a důstojný rozloučením s Panem hercem Philipem Seymourem Hoffmanem. Podle stejnojmenného románu Johna le Carré natočil režisér Anton Corbijn atmosférický špionážní thriller, který si bere všechnu divákovu pozornost díky své vnitřní energii, jenž je zahalena do oblaku štiplavého cigaretového dýmu snoubícího se s jantarovými odlesky skotské. Z každého filmového políčka čiší poctivá filmařina se smyslem pro drobné detaily. K celkovému pozitivnímu dojmu velmi pomáhá zajímavé internacionální obsazení a hlavně kvalitní herecké výkony. Příběh odehrávající se v temném prostředí, kde se nedá nikomu věřit, jsem vnímal velmi niterně, protože se vše točí kolem pocitu důvěry a nedůvěry. Současný Hamburk se stal šachovnicí ve vysoké hře tajných služeb a zanedbaný uprchlík Issa Karpov, který nevím kým je a co chce, se stal pěšcem v souboji o moc a zásluhy ve válce proti globálnímu terorismu. Film asi ne pro každého, který se musí pozorně vnímat, ale na oplátku dokáže obdarovat pozorného diváka hlubokým zážitkem.

    • 19.8.2014  23:24

    V dnešní denní nabídce je libový párek s hořčicí, chleba s domácí marmeládou a na zapití podáváme Holbu ryzí pivo z hor a jeli libo něco ostřejšího tak se tu určitě najde láhev režné. Na plátně se totiž velmi často konzumují výše popsané pochutiny. Díky detailním záběrům si to přežvykování a lemtání píva můžeme opravdu dobře vychutnat (škoda, že jsem neměl v kině sebou alespoň jednoho lahváče). Musím se přiznat, že už dlouho jsem neviděl takhle pomalý film, který by však ani na chvilku nenudil a dokázal mě tak dobře a chytře pobavit. Sice dlouhé táhlé záběry od pana kameraman Jana Baseta Střítežského nás nechají kochat se krásou zasněných Jeseníků, ale jsou na můj vkus už trochu přes míru. Pan Miroslav Krobot nám servíruje ve svém režijním filmovém debutu černo černou komedii toho nejhrubšího zrna, která je zalidněna spoustu originálních figurek žijících svoje ne/všední životy. Jednotlivé mini osobní příběhy se postupem času slívají tak, aby dali divákovi na konci filmu možnost si udělat ucelený obrázek. Pokud člověk přistoupí na svébytný způsob vyprávění, čeká ho milé překvapení a proto mě i zaráží rozpačité přijetí. Není to žádná taškařice ani psychologická sonda do dnešního vesnického života, ale skvěle zahraný cynický pohled na odosobnělý lidský život. Malý film, který chce být v tom našem českém rybníčku trochu jiný a to je moc dobře.

    • 19.8.2014  01:25

    Je radost všechny ty známe tváře vidět společně pohromadě na stříbrném plátně a zvlášť, když je na nich vidět, jak dobře se při natáčení bavili. Na druhou stranu neúprosně hlodající zub času nezastaví ani ostřílený veterán Barney Ross se svou partou postradatelných a seniorský věk je asi nejvíc vidět na čím dál víc hranatém "Arnim" a gumovém Harrisonu Fordovi, který si střihl agenta CIA majora Maxe Drummera. Film to není špatný, dá se tu objevit i jednoduchý a fungující příběh, ale velké množství postav a natahovaná délka lehce přes dvě hodiny rozmělňují celkový zážitek. Střih měl být prostě dynamičtější a to zvlášť v první půlce, které by neškodilo být víc svižnější. Vše se točí kolem nepovedené generační výměny a štvanice na nebezpečného obchodníka se smrtí, odpadlíka Conrada Stonebankse, které ho si velmi zdařile zahrál Mel Gibson, tihle vyšinutí úchylové mu prostě opravdu sedí. Jak už jsem psal díky velkému množství všelijakých charakterů, si každá z nich musí doslova krást místo na slunci a tak opravdu vyniknou jen opravdoví blázni jako je Wesley Snipes a jeho "Doctor Death", nebo neuvěřitelně upovídaný Antonio Banderas a nesmím zapomenout ani na švédského inženýra chemie Dolpha Lundgrena, který svým minimalistickým herectví doslova bourá všechny kolem sebe. Za největší slabinu celého filmu bych považoval laciné bulharské exteriéry a nepovedené speciální efekty. Sice jsem ve svém hodnocení na sebe navršil několik negativ, můj celkový dojem je spíš pozitivní, protože je tu stále přítomná ta hravá duše, ač už je možná trochu okoralá a věkem unavená. Pohodová akční podívaná o přátelství drsných chlapů, kteří ještě nechtějí do starého železe, ze které se tak trochu vytratil humor.

    • 11.8.2014  08:44
    Lucy (2014)
    ***

    Opravdu nevím, co si mám po zhlédnutí tohoto filmu myslet, když vypnu většinu svého mozkového výkonu tak asi převáží klady nad zápory, ale jen velmi těsně. Nedá se upřít atraktivní snaha prodat vcelku nosnou a zajímavou myšlenku, která se však dokáže zasnoubit s bezbřehou naivitou. Luc Besson si musel šlehnout při psaní scénáře a následné režii hodně slušný driák a tak se společně s jeho halucinacemi ocitáme ve světě, kde pouhým mrknutím oka dokážeme cestovat v čase a prostoru. Nezdolný Francouz servíruje nám divákům hodně ujetou globalizovanou akční podívanou, která si nešikovně pohrává s filozofickým přesahem. Hlavní hrdinkou našeho příběhu je modrooká čarodějnice Lucy, kterou hraje apatická Scarlett Johansson. Tahle studentka kdoví čeho se proti své vůli ocitá ve spárech smrtelně nebezpečné korejské narkomafie a aby si zachránila holý život, musí pro ně ve vlastní břišní dutině pašovat novou syntetickou drogu. Náhoda chce, že pár dobře mířených kopanců způsobí protržení pytlíku. Bouřlivá biochemická reakce je na světě a naší blondýnce začne rychle růst výkon mozkovny, se záchranou před zavařením mozkových závitů jí má pomoci kapacita v oboru lidského mozku a příležitostný filozof profesor Norman (Morgan Freeman). Mafiáni samozřejmě chtějí svoji vzácnou zásilku zpět a štvanice může začít. Vcelku zajímavé výtvarné zpracování (ale s kolísající kvalitou) postrkuje celkový dojem trochu výš. Při zpětném pohledu mě film nechal naprosto chladným, protože děj uvízl na mělčině jménem bezradnost a nedokázal vplout ani do rozbouřených vod naprostého bláznovství ani mezi zrádné útesy filozofického eposu. Mozkový výplach jednoho bláznivého frantíka, který se rozhodl prozkoumat krajní meze divákovi mysli.

    • 6.8.2014  23:53

    Malý velký muž světové kinematografie neurotik Woody Allen milovní New Yorku nám servíruje další pro sebe tak typický film, který zasadil do kouzelných kulis středomořské pobřeží Francie roku 1928. Woodyho vlastnoruční scénář, který je plný břitkého konverzačního humoru, o zkrocení zlého muže, je psán přímo na tělo Colinu Firthovi, jenž zdařile hraje arogantního skeptického iluzionistu věčného pesimistu. Stanley úspěšně vystupuje na prknech, která znamenají svět pod uměleckým pseudonymem orientálního mága Wei Ling Soo do doby než ho starý přítel z mládí požádá o pomoc. Jako velký odborník má odhalit rafinované spirituální medium mladou okouzlující Američanku Sophii Baker, což je pro něj neodolatelná výzva. Zdánlivě snadný úkol se však stává, obtížnější než čekal a přinese mu mnoho vrásek. Emma Stone zdařile ztvárnila dívku obdařenou vzácným darem vnímat podněty a vibrace z druhé strany. Emmičce vlastně stačí na plátně je být a její všude plno, protože za ní hraje její podmanivý úsměv a velká kukadla. Malebná kamera, za níž stál Darius Khondji, si hraje šikovně se světlem a ději přidává jiskřivý nádech. Celé je to postaveno na skvělém herectví a interakci ústřední dvojice, ale čekal jsem trochu víc od zápletky a přišlo mi, že v závěru začal být film trochu dýchavičný. Banální lehký příběh o lásce a štěstí, který neurazí a vykouzlí potutelný úsměv.

    • 5.8.2014  00:14

    Dnes večer jsem potkal partu pěti nových kamarádů, každý je sice trochu víc divný, ale dohromady jsou nepřekonatelní a říkají si Guardians of the Galaxy. Nevím kdo má moje větší sympatie, jestli pozemský floutek a vejtaha Peter Quill sám sebe nazývající StarLordem (Chris Pratt), nebo svůdná a nebezpečná Gamora (Zoe Saldana), čí po zuby ozbrojený inteligentní míval Rocket (s hlasem Bradleyho Coopera), nebo snad kráčející strom Groot (s chraplákem Vina Diesela) a nesmím zapomenout samozřejmě ani na pomalovaného mstitele Draxe (Dave Bautista). Nadupaná adrenalinová jízda režiséra Jamese Gunna se veze na dvouhodinové pozitivní vlně skvělého humoru, který mi vlil spoustu energii do žil. Tvůrcům se podařilo vytvořit nápaditý a originální plastický vizuál, který se snoubí s našlapaným soundtrackem plným starých vypalovaček. Scénář této marvelacké pohodové záležitosti od Nicole Perlman, která ho napsala společně s režisérem, slušně drží pohromadě, zdařile kombinuje nostalgické pop kulturní odkazy s fantazií skrývající se ve velkém srdci dítěte, které odmítlo dospět. Vyprávění se točí kolem honby za vzácným artefaktem, který v sobě skrývá ohromnou moc a pase po něm záporák nejhrubšího zrna zaslepený radikál Ronan Žalobce (Lee Pace). Střet mezi silami dobra a zla vrcholí v závěrečném rozhořčeném boji v oblacích, jenž vzdává poctu bitvě o Yavin. Prostě a jednoduše zábava, která pobaví a dokáže i pohladit.

    • 3.8.2014  23:52

    Píše se bouřlivý podzim roku 1939 a nad Finskem se stahují temná válečná mračna, mobilizační rozkaz povolává do zbraně na obranu vlasti v úzkých i různorodou skupinu záložníků. První třetina filmu dalo by se říct široce pojatý úvod, nám dává možnost seznámit se s jednotlivými postavami. Vyprávění má poklidné tempo, ale přesto je cítit blížící se nebezpečí. Během přesunu vojáků na ohroženou hranici máme možnost sledovat, jak se v ne až tak přetechnizované době šířily zprávy. Všudypřítomná šeptanda a kusé informace z radia nám dávají možnost si udělat obrázek, jak se malý finský národ postavil sovětskému diplomatickému nátlaku. Dělostřelecký přepad pozice našich záložníků je jasným předělem a od té chvíle může sledovat výpravné válečné drama. Bojové scény jsou propracované a autenticitu zvyšuje použití dobové ruské tankové techniky. Jednotlivé bitevní výjevy jsou líčeny bez přehnaného patosu. Bojiště je místem nepředstavitelného chaosu, všudypřítomné špíny, a když přijde na boj muže proti muži v zákopech tak je neuvěřitelně brutální. Střet s protivníkem, který je v mnohonásobné početní přesile, si vybírá svou krutou daň. Zraněných a mrtvých kamarádů je čím dál víc. Únava, opotřebení a stres zanechává hluboké jizvy na duších vojáků. Režisér Pekka Parikka představuje pohnutou historii Finska v čase, kdy v heroickém boji vzdorovalo rudé bolševické přesile bez jakýchkoli příkras a kudrlinek, skrze pohled prostého vojína otce od rodiny Marttiho Hakalu (Taneli Mäkelä). Musím přiznat, že mě velmi mile překvapilo nadstandardní řemeslné zpracování, které se nemusí stydět za svou podobu ani po čtvrt století od premiéry. Tohle není žádná švejkovina a tenhle pozoruhodný film se Vám dostane pod kůži jako severský mráz.

    • 29.7.2014  23:30
    Penny Dreadful (TV seriál) (2014)
    ****

    Londýn léta páně 1891 pod svrchovanou vládou královny Viktorie je nebezpečným místem pro poklidný život a skrývá ve svých stinných zákoutích mnohá hrozivá tajemství. Musím se přiznat, že mě tahle šestáková podívaná zaujala, zvlášť díky tomu jak se podařilo originálně propojit spoustu významných postav naší kulturní historie. Tvůrce seriálu John Logan skrze pomalé tempo vyprávění buduje napínavou atmosféru plnou tajemna a pomáhá mu v tom i povedený hudební doprovod, který složil Abel Korzeniowski. Ve středu příběhu stojí vytříbená společnost pěti výrazných osobností, které jsou díky hrůzu nahánějícím událostem nuceni spolupracovat a postavit se v nelítostném boji silám temnoty. Dějová linka je krásně zamotaná, dokáže překvapovat a proplétat mnoho inspirujících nitek, protože každý z našich hrdinů má svá skrytá tajemství, která jsou pohřbena velmi hluboko a jsou jejich motivací i kletbou zároveň. Talentovaná Eva Green podmanivě ztvárnila tajemnou slečnu Vanessu Ives s nebezpečným úsměvem utíkající před svým nadáním, které se jí stalo zároveň i prokletím. Estrádního umělce Ethana Chandlera komplikovaného Američana, co si rozumí se zbraněmi a má pro strach uděláno, si střihl Josh Hartnett. Arogantního mladého patologa s duší prokletého básníka Dr. Victora Frankensteina, který chce prolomit hranici mezi životem a smrti obstojně zvládl Harry Treadaway. Vůdcem nesourodé skupiny je ješitný Sir Malcolm Murray (opravdu dobrý Timothy Dalton) hledající ztracenou dceru, v jehož stínu stojí jeho oddaný africký sluha Sembene (Danny Sapani). Dramatická a napínavá podívaná, která je díl od dílu lepší.

    • 28.7.2014  23:52

    Pamatuji si, jak na mě film silně zapůsobil, když jsem ho viděl poprvé takřka před dvanácti léty na plátně kina a stejně na mě zapůsobil i dnes. Ochromil mě svou hloubkou a dunivostí. Vnímám tento filmový počin, jako poctu režiséra a scénáristy Randall Wallace všem, kdo ve vietnamské válce padli a je jedno, pod kterým praporem stáli. Předlohou filmu se stala kniha "We Were Soldiers Once... and Young", kterou společně napsali generálporučík Harold G. Moore a válečný novinář Joseph L. Galloway. Historie bitvy o Ia Drang je hlavně příběhem mužů, kteří zde na sklonku roku 1965 zkřížili pomyslné meče. Scénář se právě opírá o silné osobnosti, jež prošli válečnou vřavou, která v nich zanechala silné stopy. Hlavního seržanta Basila Plumleye ostříleného veterána, jenž se ohání Coltem 1911, a který se neskloní ani v nejhustší nepřátelské palbě si zahrál přesvědčivě Sam Elliott. Válečného reportéra Joea Gallowaye hledajícího sama sebe a správnou cestu jak vyprávět válečné zážitky ztvárnil citlivě Barry Pepper. Samozřejmě nesmím zapomenout na Mela Gibsona, jemuž připadla hlavní a nejtěžší role osobně statečného podplukovníka Hala Moora a zhostil se jí s profesionalitou sobě vlastní. Děj není jen o samotné bitvě, ve svém úvodu nám ukáže výcvikový dril, seznámí nás s rodinami postav a hlavně se snaží nenásilně předkládat i pár vyšších myšlenek. Povedl se působivý sundtrack od Nicka Glennie-Smitha, který ví, kdy být hřmotný a zesílit tak intenzivní dojem z bitvy, ale také dokáže být melancholicky a prohloubit niterné emoce. Válečné drama, které si mě získalo díky epickým bitevním výjevům, ale současně i díky své citlivosti a civilnosti.

    • 20.7.2014  19:51

    Nerozlučná dvojice kamarádů Schmidt (Jonah Hill) a Jenko (Channing Tatum) jsou zpět, a protože odmaturovali tak je nové policejní rozkazy posílají na vysokou. Úkol je zcela totožný přes dealera se dostat na dodavatele syntetické drogy. Tohle pokračovaní je jako přes kopírák, ale nikdo se za to nestydí a naopak zvládlo být lepší. Přímočarý příběh, který není hloupý, podle povedeného scénáře rychle odsýpá, ani na chvilku nenudí a je z něho cítit jasný tah na branku, kvalitně pobavit diváka. Jasně není to asi humor úplně pro každého, ale na druhou stranu nezabředá do výrazných nechutností a je prostě tak akorát přisprostlý. Režisérské kormidlo měla pevně v rukou dvojice starých známých Phil Lord a Christopher Miller, ale zatím co v 21 Jump street byla cítit nostalgie po seriálu, tak tady to chlapci rozjeli pěkně od podlahy a střílejí si skrze oba hlavní hrdiny z hollywoodské neoriginality a nejsou vůbec politicky korektní. Nedělají to, ale nijak nuceně, naopak postupují velmi chytře a vše je tak nějak přirozené a je cítit pohodová nálada. Musím přiznat, že jsem se opravdu po celou délku filmu dobře bavil a pokud mám něco vypíchnout tak je to povedena "divná holčičí" bitka v závěru. Jednoznačně komedie léta, která člověka osvěží a potěší. PS: hlavně vydržte až do konce závěrečných titulků a ono to není tak těžké, protože jsou velmi vtipně udělané…

    • 16.7.2014  01:15

    Zrození Planety opic bylo jako zjevení. Brit Rupert Wyatt ukázal, že s použitím moderní techniky je tahle klasická záležitost schopna vykročit k novým světlým zítřkům. Matt Reeves, který usedl na uvolněnou režisérskou sesli, to měl o poznání složitější. Musel dokázat, že restart téhle série nebyla jen létavice, která jasně zazáří a pak se propadne do zapomnění. Povedené trailery dávali tušit, že na nás chystá něco nevšedního. Podařilo se mu to, dokonce bych řekl, že nejen zdárně navázal tam, kde skončilo Zrození, ale dokonce podle mě posunul tuhle sérii o stupínek výš. Od uvedení předchozího dílu uplynuly tři roky, ale na plátně minulo už deset zim a tak se Caesarovi podařilo vybudovat vzkvétající společnost mluvících opic. V hlubokých kalifornských hvozdech vystavěl zdánlivě bezpečný domov. Zatím lidé, kteří přežili vražednou epidemii "opičí chřipky" se sice dali dohromady v sutinách San Franciska, ale nebezpečně rychle jim dochází palivo do generátorů. Životadárné světlo jim může poskytnout pouze obnovitelný zdroj energie a tím je vodní elektrárna. Tu během let, ale bohužel pohltila nebezpečná divočina a cesta k ní vede skrz území opic. Dochází tak k nevyhnutelnému zničujícímu střetu dvou tak odlišných, ale přitom si tak blízkých světů. Tvůrcům se podařilo vybudovat hutnou a postupem času čím dál víc vyhrocenou atmosféru nejen tím, že nechali diváka nejdříve zblízka poznat všechny hlavní postavy, ale samozřejmě i díky podmanivému a povedenému grafickému zpracování. Vše podporuje úderný soundtrack od Michaela Giacchino. Tak tedy vzhůru do dalšího velkého dobrodružství na planetě opic.

    • 12.7.2014  21:32
    Love song (2013)
    *****

    Velmi výjimečná věc, která se mi nestává příliš často, aby z každého filmového políčka čišela obrovská dávka energie a života. S režisérem a scénáristou Johnem Carneym se mi to stalo už po druhé. Dovolte mi tady jednu nostalgickou vzpomínku na čas dávno minulý. Pamatuji si, jak jsem promítal poprvé jeho film "Once" a můj úžas z toho malého/velkého filmu byl takový, že jsem málem zapomněl založit do promítačky poslední díl a nakonec jsem rozsvěcel světla v sále, až když skončil poslední obrázek. Nevadilo to, nikomu se nechtělo zvedat. Stalo se to znovu, ale tentokrát s jeho novinkou "Begin Again". Už jsem sice nestál za promítačkou (škoda…), ale skvělý zážitek se dostavil znovu. Love song je stejný a přitom je jiný než Once, je živelnější a přímočařejší, ale přitom pod povrchem probublává hloubka a niternost každého pocitu a pohledu, protože tady se nehraje, tady se žije. Osobité kouzlo znásobuje citlivá kamera Yarona Orbacha, která jako by vlastně nebyla a člověk si připadá, jako kdyby chodil s herci po ulicích New Yorku. Sledujeme tak příběh o dvou zrazených lidech, kteří jsou ztraceni v ulicích velkoměsta, ale vzájemně se obdarují a dají tak svým životům znovu smysl. Keira Knightley s kouzelným britským přízvukem je talentovaná textařka a zpěvačka Greta, která hledá novou cestu po rozchodu. Mark Ruffalo je hudební producent Dan, který má svá nejlepší léta v branži dávno za sebou, rozpadla se mu rodina a podléhá opojnému kouzlu alkoholu. Tahle zdánlivě nesourodá dvojice se dá dohromady a s partou nudících se muzikantů točí na jedinečných místech "Velkého Jablka" desku. Mezi oběma hlavními představiteli funguje skvělá chemie a skvěle se doplňují. Malý kouzelný písničkový film se svěží atmosférou, který rozdává pozitivní energii plnými hrstmi.

    • 10.7.2014  00:06
    Divergence (2014)
    ***

    Hlavní hrdinkou tohoto spektáklu je mladá neohrožená dívka Beatrice 'Tris' Prior (Shailene Woodley), která neví kdo je. Dovolím si genderovou odbočku a trochu zafilozofuji, protože jak jsem pochopil tak žijeme v době mladých dam, které můžou všechno, co si usmyslí, ale vraťme se radši k filmu. Není to vůbec tak zlé, jak jsem předpokládal, ale určitě by ději neuškodil odvážnější střih, který by pomohl tempu. Sice mě vyprávění nenudilo, ale na druhou stranu to nemělo nijak velký spád. Můj celkový dojem je, že jsem víc jak dvě hodiny sledoval reklamu na běhání, protože tady se skáče a hlavně neustále utíká skoro pořád. Knižní předlohu od Veronici Roth jsem před zhlédnutím nečetl, takže můžu být samozřejmě zaujatý díky své neznalosti, ale ani film Neila Burgera mě k ní určitě nepřiláká. Jako pozitivum beru námět, který si pohrává s myšlenkou zneužití moci a skrze slabé jedince ovládnut apolitickou armádu s cílem uchopit kontrolu nad celou společností a tak orwellovsky temně potlačit svobodu lidského ducha. Celý film stojí a padá na hereckém výkonu Shailene Woodley, která dokáže zdařile hrát mladou rebelku zvlášť, když zapojí svoji dlouhou bujnou hřívu, ale na druhou stranu dokáže být až neuvěřitelně bezradná, jako ztracené kotě. Prostě film pro velké holčičky, který však svým řemeslným zpracováním neurazí.

    • 8.7.2014  21:56

    Tento film vnímám jako poctu Gremlinům a Critterům a co jsem pochopil tak debutující režisér Joe Cornish, který je zodpovědný i za scénář to taky tak myslel. Jen místo lehkosti a kouzelné naivity osmdesátek nastavuje zrcadlo dnešním sociálním problémům přelidněných chudinských předměstí. Tak pojďme se bát, protože se staneme svědky mimozemské invaze, jenž se snese na nic netušící Londýn během jedné sychravé noci. Hrdiny příběhu jsou místní výrostci (rozuměj mladiství delikventi) vedení tvrďákem Mosesem (John Boyega). Jsou postrachem pro celé okolí Wyndham Tower, které považují za svoje teritorium. Večer, na který nikdo z nich nezapomene, přitom začal tak všedně, přepadením a oloupením křehké zdravotní sestry Sam (Jodie Whittaker). Neblahé události je však nakonec přinutí spolupracovat a stanou se z nich spojenci. Skupinku doplňuje místní povaleč, dealer trávy a registrovaný invalida Ron, které ho si zahrál Nick Frost v pro sebe tak typické roli. Jejich dům se totiž stane bojištěm v bitvě s nebezpečnými zubatými emzáky ne nepodobným nočním běsům ze zlých dětských snů. Řež o osud jednoho britského paneláku tak může začít. Příjemná hororová jednohubka, která dokáže i pobavit.

    • 8.7.2014  01:47
    Snowpiercer (2013)
    ****

    Vůbec jsem nevěděl, co se na mě chystá a dostal jsem adrenalinovou postapokalyptickou jízdu, kterou nezažijete v žádném z vlaků českých drah. Projekt proti globálnímu oteplování maximálně selhal a vedl ke vzniku celosvětové doby ledové. V roce 2031 jsou jedinými přeživšími mrazivé apokalypsy lidé, jenž nastoupili do vlaku milosrdného pana Wilforda, jak se však říká, všichni jsme si rovní, ale někdo si je rovnější a to platí také v tomto železném oři. Osazenstvo tohoto neúprosně pádícího babylonu na kolejích je rozděleno do tříd. V přední sekci se veze privilegovaná vrstva žijící v přepychu, zatímco ti co neměli štěstí, živoří v zadní sekci na přídělech nechutných proteinových kostek. Místním nelidským poměrů se postaví nepsaný vůdce Curtis (Chris Evans) a vyrazí na čele povstání vstříc svému osudu, který na něj čeká v lokomotivě, kterou pohání posvátný stroj. Jeho průvodcem a klíčníkem, který otevírá dveře mezi jednotlivými vagony je smažka a bývalý bezpečnostní odborník Namgoong Minsoo (Kang-ho Song) ujíždějící na místní třeskuté droze Kronol. Stísněné a různorodé prostředí železničního mikrokosmu dodává filmu skvělou klaustrofobickou atmosféru. Korejský režisér Joon-ho Bong podílející se i na scénáři tak v neokoukaných kulisách šéfuje povedenému multinárodnímu obsazení a vypráví originální příběh s filozofickým přesahem, který donutí diváka přemýšlet. Nevšední filmová podívaná o tom jak je složité vystoupit z rozjetého vlaku.

    • 6.7.2014  12:50

    Tenhle film si cestu k mým sympatiím bohužel nenašel. Pro mě z něho čišel chlad a určitá strojená okázalost. Na druhou stranu si myslím, že se tvůrcům v čele s režisérem Robertem Strombergem podařilo originálně převyprávět z jiného úhlu pohledu klasickou pohádku o Šípkové Růžence. Ač mě tohle pohádkové vyprávění nijak zvlášť silně nezasáhlo. Musím přiznat, že jsem si našel dvě silné nosné roviny. Prvním je podmanivý herecký výkon Angelina Jolie, která si hlavní rolí padlé víly Maleficent opravdu užívá a její na plátně opravdu plno. Druhým kladem je celkové výtvarné zpracování. Filmový štáb rozhodně nešetřil na fantazii a dali tak vzniknout magickému světu, plnému nadpřirozených stvoření a bujné přírodě, která oplývá malebností. Barevná omalovánka, která se může pochlubit velmi slušnými hereckými výkony, ale je proklatě plochá.

    • 6.7.2014  11:09

    Jsou postradatelní a loutkami ve vysoké zpravodajské hře a o kom je vlastně řeč. No přeci o bezvýznamném úředníčkovi ministerstva zahraničí Emmettu Fitz-Humeovi (Chevy Chase), co spí se svou šéfovou a zakřiknutém pracovníku Pentagonu šifrantovi Austinu Millbargeovi (Dan Aykroyd), po kterém se vozí jeho nadřízený z námořnictva. Jejich životní cesty se protnou u zkoušky k tajné službě, protože ty se jim trochu víc nepovedou a chlapci na sebe upozorní, jak se říká negativní reklama taky reklama. Ve stejné době totiž hledají špičky tajné služby dvě odepsatelné položky. Po zdárném absolvováni armádního rychlo výcviku přežití jsou naši hrdinové shozeni na padáku do pákistánského pohraničí a jejich nebezpečná pouť za světový mír může začít. Jejich dobrodružství je zavede až to SSSR a společně s opravdovou agentkou Karen Boyer (Donna Dixon)musí čelit po zuby ozbrojeným sovětským pohraničníkům a nechybí ani nebezpeční agenti KGB, ale je přeci nic nezadrží od jejich cíle, zdárně splnit náročnou misi. Přímočará lehce naivní komedie, která jde jednoznačně za svým cílem pobavit diváka a to se jí hlavně i vcelku daří.

    • 6.7.2014  10:33
    Caddyshack (1980)
    ****

    Tuhle nostalgickou vzpomínku jsem si nedávno oživil, a když jsem tak zapátral v paměti, uvědomil jsem si, že tenhle film bylo asi moje první setkání s golfem. Na režisérskou sesli usedl muž mnoha talentů Harold Ramis, který se podílel i na scénáři a vypráví nám úsměvný příběh střetu dvou světů, které bez sebe nemůžou existovat, ale přitom jsou si tak vzdálené, členů golfového klubu a jeho zaměstnanců. Ústředním hrdinou je flákač Danny Noonan (Michael O'Keefe), který neví co se svým životem, přišel o stipendium na vysokou a pracuje jako nosič holí v soukromém golfovém Bushwood Country klubu. Tento malý golfový vesmír je zalidněn spoustou zajímavých a archetypálních figurek a je místem pro mnoho více či měně absurdních vtípků. Celým dějem se vine kouzelná linka souboje člověka s přírodou. Na hřišti se totiž usídlila škodná zlomyslný hlodavec, který dělá z pečlivě udržovaného trávníku pěkné oraniště a tak mu podivínský zahradník Carl Spackler (Bill Murray), jenž má slabost pro penzistky vyhlásí válku. Pro mě je nezapomenutelná scéna, kdy jeho eminence biskup hraje svou životní hru v bouři. Věkem lehce okoralá komediální jednohubka, která však neztratila nic na svém kouzlu.

    • 5.7.2014  23:25

    Michael Bay se prostě točí v začarovaném kruhu. Chápu, že jeho neléčená závislost na třeskutých explozích, vybudovaná za peníze od štědrých pánů hračkářů z Hasbra, je jeho splněným dětským snem, ale kam se ztratila ta lehkost ze Skály a epičnost z Armageddonu. Jestli se něco povedlo tak jsou to akční scény a trikové zpracovaní, ale s tím se tak trochu počítalo, vzhledem k řemeslné zručnosti, kterou Bay vkládá do svých filmů. Bohužel díky velkému množství všemožně zprohýbaného plechu začaly některé scény spíš připomínat Kobru 11. Hlavně jsem však kroutil hlavou nad nabobtnalou stopáží, která se blížila takřka ke třem hodinám. Proč si trojice střihačů nedala práci a neprostříhala tento “velkofilm“ alespoň o hodinu, i když možná lepší, protože hned v začátku jsem si všiml dvou podivných střihů. Prim na plátně hraje hrstka Autobotu, rozuměj pětice, což bych hodnotil jako velké pozitivum, protože se divák na ně mohl soustředit a mě samotného potěšil Ken Watanabe, který propůjčil svůj hlas samurajskému transformerovi Driftovi. Jediný, kdo z lidských herců nebyl ve filmu vyloženě kvůli složenkám, byl Mark Wahlberg hrající neúspěšného vynálezce Cadea Yeagera, který se zvlášť v hongkongské bitvě vcelku šikovně ohání emzáckou pistolkou. Ostatní protagonisté lidských postav tu byli spíš za komparzisty s gumovými obličeji. Tato série začíná být vážně vyžilá a myslím si, že jí nespasí ani živá voda.

    • 5.7.2014  21:30

    Sutter Keely (Miles Teller) společně se svou dívkou Cassidy byl srdcem každého večírku, ale nic netrvá donekonečna a tak věčnému pohodáři, který žije pro kouzlo okamžiku, skončí vztah. Aimee Finicky (Shailene Woodley) je jeho pravý opak, pilně studující a pracující dívka, co je tiše v koutku se sci-fi knížkou a má své sny. Náhoda chce, že se jednoho časného rána protnou jejich cesty osudu na travnatém dvorku, Aimee tam zavedla roznáška novin a Suttera tam dostalo bujaré popíjení. Z jednoho nevinného objedu a doučování geometrie se začne něco rodit. On to však nebere vážně a manipuluje s její křehkou duší, zatímco ona propadne jeho kouzlu. Citlivý komorní příběh od režiséra Jamese Ponsoldta o nevyváženém vztahu dvou mladých lidí, do kterého neustále zasahuje démon jménem alkohol. Upřímný film ze života, který má několik opravdu silných momentu a drží slušně pohromadě.

    • 2.7.2014  00:34

    Ještě dříve než se v Cheyenne Mountain komplexu utábořilo velitelství Hvězdné brány (Stargate Command) se v Colorardu zahnízdilo operační středisko NORAD (North American Aerospace Defense Command). Na počátku osmdesátých let byla studená válka v plném proudu a není divu, že se dalo pár chytrých hlav dohromady a tak se američtí politici, vojáci a vědci rozhodli svěřit plánování a provedení jaderné odvety do pomyslných elektronických rukou super počítače WOPR. Zatím v Seattlu si středoškolák David (Matthew Broderick), nadšenec do videoher a počítačů, který má problém s autoritou a biologií, užívá strasti i slasti mládí. Jeho snaha získat přístup k ještě nevydaným počítačovým hrám ho dostane do velkých potíží. Náhoda chce, že se mu podaří najít zadní vratka do WOPRu a spustit válečnou simulaci. Nevědomky tak odstartuje proces, který může vést k rozpoutání třetí světové války. Víc jak třicet let stará technika může vzbuzovat úsměv, ale silné protiválečné poselství a obava z toho s jakou důvěrou vkládáme moc do umělé inteligence, dává filmu Johna Badhama jasný přesah. První půlka vyprávění je dětsky naivní, ale vše se rychle překlene do vcelku napínavé druhé poloviny, kde není nouze o pasáže, kde doslova mrazí. Nostalgická podívaná, která má své nezpochybnitelné nadčasové kvality.

    • 24.6.2014  12:59

    Slavný válečník a vůdce vikinského kmene drakobijců Kliďas Velikán je dubová palice a má trable se svým malým synkem Škyťákem, protože ten má po otci stejně tvrdohlavou povahu. Tenhle chytrolín je postrachem celé vesnice Blb, protože je to neuvěřitelné nemohlo a chudinka. Jednou se mu, ale svým vlastnoručně sestaveným samostřílem podaří sestřelit draka, ale k jeho smůle to nikdo neviděl. Jeho kořist je, ale kapitální úlovek, protože se mu na mušku dostal nepolapitelný Noční běs. Originální příběh podle knižní předlohy od britské spisovatelky Cressida Cowell vypráví poutavě o složitém dospívání a komplikovaném vztahu k otci, který je zasazen do půvabného prostředí severských mýtů, kde nebesa ovládají strach nahánějící draci. Přerostlých plazů je tu opravdu velká řada, ale prim hraje hendikepovaný Bezzubka. Musím říct, že mě dostali scény, kdy k sobě dítě a zraněný drak hledali cestu vzájemné důvěry. Tyto části filmu doslova sršely pozitivní a hřejivou energií a měli svoje kouzlo. Výtvarné zpracování je velmi povedené a líbivé. Letecké pasáže jsou dech beroucí a skvěle je doplňuje povedený a chytlavý soundtrack od Johna Powella. Velmi milá pohádka, kdy vzájemná důvěra dítěte a divokého tvora dodává filmu nádech upřímnosti, která mě dokázala překvapit svým kvalitním příběhem a zpracováním.

    • 23.6.2014  22:13
    Fargo (1996)
    ****

    Bratři Coenové vypráví pro sebe tak typickým lehce absurdním rukopisem pravdivý nepravdivý příběh o jednom nepovedeném únosu. Zaposlouchejme se tedy do ledového větru vanoucího ze zamrzlé Minnesoty a nechme se jeho šepotem unášet do krajiny, kde panenský bílý sníh je zbrocen rudou krví. Osobitý styl bratrské tvůrčí dvojice nechal vzniknout plejádě svérázných figurek, které se dostanou do víru černohumorných a ironických událostí. Jerry Lundegaard (William H. Macy) má potíže a potřebuje spoustu peněz, taky má zvláštní ženu a bohatého protivného tchána. Rozhodne se proto, že svoje finanční komplikace vyřeší zosnováním únosu své manželky a pěkným podojením jejího otce. Na tuhle zdánlivě jednoduchou prácičku si najme dvojici kriminálníků, srandovního Carla Showaltera (Steve Buscemi) a nemluvného podivína Gaeara Grimsruda (Peter Stormare). Samozřejmě, že se pokazí, co může a roztočí se tak spirála krvavého násilí. Zapeklitý případ začne vyšetřovat obtěžkaná trochu praštěná policistka Marge Gunderson (Frances McDormand), která se zarputilostí inspektora Columba jde po stopě zločinců. Příjemná podívaná pro otrlé diváky.

    • 22.6.2014  23:26
    Ranhojič (2013)
    ***

    Ranhojič je natočen podle prvního dílu volné trilogie od spisovatele Noaha Gordona o rodině, v které se dědí zvláštní dar. Nositel tohoto nadání pozná pouhým dotekem ruky, jestli na člověka čeká zubatá s naostřenou kosou. Bohužel jsem knihu nečetl, takže mi po zhlédnutí filmu zůstalo několik nezodpovědných otázek (kolik uměl náš hrdina řečí, kde se naučil číst a jak probíhala jeho nebezpečná cesta středověkou Evropu až ke břehům Egypta) a věřím, že v knize byly vysvětleny, ale scénárista Jan Berger je vynechal kvůli snaze o kompaktnost děje. Ústřední postavou je anglický chlapec Rob Cole (Tom Payne), z kterého se v průběhu času stává odhodlaný mladý muž, jenž v sobě objevil výjimečnou schopnost a má velkou touhu dostat se do daleké Persie, kde chce studovat medicínu ve slavné škole. Pro splnění svého velkého snu udělá cokoli a musí se postavit mnoha překážkám. Celý příběh jsem vnímal jako jednu z pohádek tisíce a jedné noci, ale místo Ali Babi a jeho čtyřiceti loupežníků se musíme bát zaslepených vyznavačů koránu a bible. Moc se mi líbil Ben Kingsley jako východní učenec Ibn Sina a po dlouhé době nechal vzpomenout na svůj velký herecký talent. Přes svou košatou délku film nenudí a naopak je na co koukat, protože je z něho cítit velká snaha o kvalitní výtvarné a řemeslné zpracování. Pokud mě něco zklamalo tak to byla absence závěrečné bitvy, z které němečtí filmaři ukázali jen úvodní dramatický rozjezd kavalérie. Režisér Philipp Stölzl buduje slušnou atmosféra a udržuje tak divákovu pozornost. Pro mě milé překvapení, které stojí za vidění.

    • 22.6.2014  22:25
    Sousedi (2014)
    ***

    Mac (Seth Rogen) a Kelly (Rose Byrne) Radner se svou malou dcerou Stellou žijí svůj poklidný trochu nudný život na předměstí, ale nic netrvá věčně a z jejich růžové idylky je rázně probudí jejich noví sousedé. Do ulice se totiž přistěhují hluční chlapci z vysokoškolského bratrstva, kteří si pronajmou domek vedle nich a udělají z něho svoje sídlo. Střet dvou světů, které jsou od sebe vzdáleny několik světelných let, tak na sebe nenechá dlouho čekat. Frustrovaná nevyspalá matka je nebezpečnou intrikánkou a její manžel v sobě nezapře bývalého pařmena, kterého už však semlela rodinná pohoda, jako manželský pár jsou ke všemu odhodlaný protivník. Na druhé straně pomyslné barikády je mladistvou energií naplněný prezident bratrstva Teddy Sanders (Zac Efron), který má starost o blaho svého spolku, jenž trůní na špičce jeho hodnotového žebříčku a udělá vše proto, aby uspořádal děj se co děj legendární párty mající vstoupit do historie. Jak se sluší na nepřístupnou komedii od režiséra Kopaček Nicholase Stollera je dostatečně politicky nekorektní a plna obhroublých vtípků. K vrcholům filmu pro mě patřila airbagová pomsta vysokoškoláků a závěrečný pěstní souboj obou hlavních mužských představitelů. Takhle přisprostlá taškařice mě nijak neurazila a naopak mě vcelku dobře pobavila.

    • 22.6.2014  21:48
    Sherlock (TV seriál) (2010)
    *****

    Seriál BBC o geniálním detektivovi z pera sira Arthura Conana Doylela předchází punc výjimečnosti. Mě si seriál na svou stranu získal díky skvěle fungující chemii mezi jednotlivými postavami a výtečnými hereckými výkony. Dvojici tvůrců Mark Gatiss a Steven Moffat se podařilo stvořit nadčasovou krimi sérii, která svou hutnou atmosférou a napětím dokáže vtlačit diváka hluboko do křesla, ale na druhou stranu dokáže i mile pobavit. Benedict Cumberbatch jasně prokazuje svůj herecký talent, jako Sherlock Holmes detektivní poradce (sociopatický úchyl) s neuvěřitelnou dedukcí, který radí polici, když je v nouzi a to je vlastně stále. Ujíždí na divných případech, aby unikl svým temným závislostem, ale hlavně hledá v tom lidském hemžení únik z nudy všedních dní. Zdatně mu sekunduje svým nenuceným herectví Martin Freeman jako detektivův věrný přítel Dr. John Watson válečný veterán z Afghánistánu, kterému chybí válka. Dvojici jedinečných vyšetřovatelů doplňuje několik výjimečných vedlejších postav. Detektiva inspektora Grega Lestrada, který je jejich zastáním ve Scotland Yardu, si střihl Rupert Graves. Křehkou květinu patoložku Molly Hooper, která má slabost pro sociopaty a vždy ochotně pomůže, si zahrála sympatická Louise Brealey. Nemůžu nevzpomenout muže mnoha šklebů Marka Gatisse hrajícího Scherlockova staršího starostlivého bratra gentlemana z MI6 Mycrofta Holmese. Samozřejmě by nebylo velkého detektiva bez nebezpečného a všeho schopného protivníka v podání Andrewa Scotta, který ztvárnil zločineckého poradce Jima Moriartyho. Pavouka bez charakteru, jenž má velký plán a dokáže mistrně tahat za nitky. Povedla se i výtvarná stránka s plastickou vizualizací nejen novinových titulků, ale i myšlenkových pochodů. Tempu vyprávění pomáhá i nápaditý střih. Vtíravá hudba od Davida Arnolda a Michaela Price s jasným hlavním motivem skvěle doplňuje děj. Moderní krimi s tradičními kořeny, která se opírá o velké přátelství.

    • 14.6.2014  14:55
    Hatfieldovi a McCoyovi (TV seriál) (2012)
    ****

    Občanská válka nejen rozdělila jeden stát na několik let vedví, ale rozkmotřila i dva kamarády, kteří stáli pod stejný rebelským praporem na celý život. Válečná zrada hodně bolí a dvě léta v zajateckém táboře jí dokážou pohřbít hodně hluboko zvlášť, když někdo promarněný čas toho druhého dokázal využít k svému obohacení. Jak čas plyne tak se propast mezi dvěma rody stále prohlubuje a tohle soupeření dvou klanů přerůstá v otevřenou válku. Příběh je to jak ze Shakespeara, jenže tady psal osudy lidí sám život. Zášť až za hrob přinesla dvěma rodinám jen hořkost a smutek. Režisér Kevin Reynolds natočil podle povedeného scénáře od Arthura Reinharta mini sérii, kterou prostupuje špína, chlast, žvýkací tabák a vůně střelného prachu. Punc výjimečné podívané dodává kvalitní obsazení, ale hlavně skvělé herecké výkony. Zvlášť Kevin Costner jako Anse 'Ďábel' Hatfield ukazuje svůj talent a dokázal s umem zobrazit rozporuplnou a složitou osobnost vůdce jednoho z klanů. Po boku mu stojí všeho schopný strejda Jim Vance, který nejde pro ránu daleko a obcuje se svým psem v podání Toma Berengera. Na druhé straně hraniční řeky stojí Bill Paxton jako Randall McCoy pravověrný křesťan, jemuž dlouhé soupeření zatemňuje mysl i duši. Nadstandardní podívaná a History Channel jasně ukazuje, jak má vypadat moderní podání historie.

    • 14.6.2014  11:56

    Od prvního obrázku je jasné jak tenhle film skončí a happy end to nebude. Co taky čekat od filmu, kde hlavní záporák je zhoubná rakovina. Režisér Josh Boone, co jsem pochopil, se knižní předlohy držel věrně a není se co divit, když spoluautorem scénáře byl i její autor John Green a předkládá nám film o nemoci/bolesti, naději/beznaději, lásce/smutku, statečném vzdoru, velkém snu a hlavně o hlubokých emocích. Tempo vyprávění není nijak závratné, taky proč, není kam spěchat, protože na obzoru nejsou žádné světlé zítřky, ale zároveň nenudí a servíruje nám divákům plno velmi působivých scén. Oba hlavni představitelé hrají velmi dobře. Shailene Woodley zvládla na jedničku silnou dívku Hazel Grace Lancaster zkoušenou krutou nemocí, která si drží odstup a jen ten krátký sestřih jí moc nesluší, ale k roli to prostě patří. Ansel Elgorta si s lehkostí zahrál trochu hejska a rošťáka s velkým srdcem Augustuse Waterse. Čekal jsem spíš srdcebolnou romanci, ale dostal jsem překvapivě dospělý snímek, který dokázal s bravurou balancovat na tenké hranici mezi prvoplánovitostí a laciností a jede si svou výraznou civilní cestou. Nechybí mu ani humor s hořkým nádechem ani hluboké (dojemné) pasáže a mě samého nejvíc zasáhla ta v domě, kde se skrývala a napsala svůj deník Annelies Marie "Anne" Frank. Musím pochválit i velmi vkusně zvolené grafické pojetí sms zpráv a emailů v obraze. Příběh se smutným a závažným tématem smrtelné nemoci, který dokáže být krásný a zvládne vyloudit úsměv i slzu.

<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9