Recenze (48)
Kokosy na sněhu (1993)
Někteří lidi nevěří, že jamajskej bob zvítězí. Ve předu sedí Denis a za nim Junior, pak Prdel a Sanka.... V komediích u mě sice nezvítězili, ale umístili se velice dobře, skoro olympijsky.
Knight Rider (1982) (seriál)
Jako malej sem to žral, ale když sem to viděl nedávno, tak mi to připadalo jako docela sračka a ještě k tomu nemám rád Hajzlhofa.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Když sem byl malej, tak sem to žral. Když sem to teď viděl asi po 12ti letech, tak mi to připadalo trošku úchylný, ale pořád stejně hustý.
Spider-Man (2002)
Naprosto nejhustší film, ale jenom, abych vyšimu udělal radost
Kapitán Ron (1992)
Kvalitní komedie za 3* se spoustou dobrejch vtipů. A hrajou tam Boba Marleyho, takže 1*navrch
JAG (1995) (seriál)
Průměrnej krimiseriál z vojenskýho prostředí. Ale ta Catherine Bell :)
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Nudná komunistická sračka.
Hop - a je tu lidoop (1977)
Kravina jak vyšitá.
Hook (1991)
Když sem byl malej, tak to byl můj nejoblíbenější film, takže za 4.
Hannibal (2001)
Oproti mlčení jehňátek je to pěkná trapárna.