Recenze (28)
Rozčarování (2018) (seriál)
Simpsnům a Futuramě to nešahá ani po kotníky :-(
Giantess Attack (2017)
Film dělaný ve sklepě na koleně :D. Dvě giga polonahé ženské, raketomet co poslouží jako brko a skvělé triky :D Takové soft porno
Antarktida: 7. kontinent (2016) (pořad)
Krásná příroda v nic moc podaném dokumentu
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Skvělé i 90 minut umí tučnáci bavit
Don Jon (2013)
Skvělej film *****+
Dům u vycházejícího slunce (2011)
Pěkná zimní atmosféra a hlavně Amy Smart :)
Cesta do pekel (2009)
Velmi dobrý filmeček, Thomas Jane je pro takové role stvořenej a Elsa Pataky se tam hodí parádně. Jinak výborně vizuálně udělané a nesmím opomenou skvělej bourák hlavního hrdiny :)
Muž se dvěma mozky (1983)
Doktor Hafaurrrr... a Doktorka Úlmahajová :-D šílená kravina
Catch .44 (2011)
Není to zas tak špatné :-) a hvězdičky dávam hlavně za Malin Akerman :)
Píseční žraloci (2011) (TV film)
jedna hvězdička za Brooke :-)