Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Príbeh mafiánskej rodiny ktorý pozná celý svet. 40-ročný film ktorý dokážete sledovať 175 minút bez toho aby ste sa nudili je naozaj výnimočný.
96 hodin (2008)
"I will find you and I will kill you" - Liam Neesonovi uniesli dcéru, on odletí do Paríža a zníži počet kriminálnikov v meste minimálne na polovicu. Taken Vás udrží v napätí po celých 93 minút.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Po štvrtej časti asi nikto neveril že Rýchlo a zbesilo 5 prekoná hravo všetky predchádzajúce diely a stane sa špičkovým akčným filmom bez hluchých miest a s neutíchajúcou akciou až po záverečné titulky.
Nedotknutelní (2011)
Tak trochu čierny humor ktorý je založený na kontraste černocha z chudobnej štvrte (v podstate bezdomovca) a bohatého invalida. Film ktorý by som si podľa jeho popisu pustil asi ako posledný na svete, je neskutočným prekvapením.
Matrix (1999)
Prevratné sci-fi ktoré sa vďaka dokonalým trikom vyrovná aj súčasnej tvorbe. A s príbehom a pointou, ktorá dostane každého. Slávne uhýbanie guliek je asi najparodovanejšia scéna kinematografie :-)
Road Trip (2000)
Podľa mňa najlepšia teenagerská komédia. Seann William Scott v podobe frajera z prcičiek a looser DJ Qualls ťahajú film dopredu.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pre mňa jednoznačne najlepší vojnový film, legendárny začiatok na Omaha beach je šok. Film sa snaží zobraziť vojnu zo všetkými hrôzami, a darí sa mu to na výbornú.
Pařba ve Vegas (2009)
Vyzeralo to na príjemnú priemernú komédiu až kým nenastalo prebudenie v zničenej hotelovej izbe. A jednoznačne najlepšie záverečné titulky aké som kedy videl.