Recenze (256)
Hvězdy (1959)
První německý film o Holokaustu nás zavede do Bulharska kde sledujeme zakázanou lásku mezi jedním bulharským vojákem a židovkou. Celkem slušný film, ale viděl jsem už lepší.
Ortel (1958)
Celkem mi film připomněl Atentát, který je mi ale srdcem mnohem blíž.
Hořící řeka (1959)
Plytký rumunský válečný film , který nemá moc co nabídnout.
Myš, která řvala (1959)
Je to fajn podívaná, má to pár dobrých scén, ale skoro sem se nezasmál ( smích je pro mě u komedie jedna z hlavních věcí proč se na ně podívat)
Deset vteřin do pekla (1959)
Má to velice dobrou myšlenku, bohužel provedení již pokulhává.
Orel se nevzdává (1958)
Kdybych si večer před promítáním tohoto filmu nepustil Das Boot, možná bych hodnotil vyšším hodnocením.
Daleká cesta (1948)
Neskutečně moderně natočený, působivý a depresivní film, zachycující snad nejlépe situaci českých židů. Je působivý především symboly a kamerou, které z tohoto filmu dělají nevšední dílo. Jedná se nejspíš o nejlepší české zachycení Holokaustu.
Zítra bude pozdě (1959)
Těžce průměrný sovětský válečňák, který obsahuje pár zajímavých scén a hlavně není moc dlouhý, takže se dá v pohodě a bez újmy shlédnout. .
Pluj tiše, pluj hluboko (1958)
Mám velmi rád filmy o ponorkách, zvlášť ty klasické.
Popel a démant (1958)
myšlenkou a tématem se jedná o velmi zajímavý film ze zajímavé ( a nevšední doby) poválečného Polska. Provedení mě spíše uspávalo a je to jeden z Wajdových filmů který mi nesedl.