Recenze (920)
Flash (2023)
CGI děs běs, Keaton starej, ale mrštnej, jak říká dráha polovička "Jednou Batman, vždycky Batman".
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Vánoce, zrzka Scarlett, bezva akce, jsem na měkko, zvyšuju na 4*
Vyproštění (2020)
Sildní nástupce Ramba.
Dolittle (2020)
Ironman nemá do čeho píchnout a tak natočí naprosto zbytečný film.
Liga spravedlnosti (2017)
Mazec, hvězdné obsazení na place i na režisérské židli, a tak mizerný film. Horší triky jsem už dlouho neviděl.
Mizerové navždy (2020)
Vážnější, míň fórů, ale pořád super bayzva jízda.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Čtyři hvězdy za čtyři silné-světlé momenty. Završení ságy si ale zasloužilo víc, mnohem víc.
Rambo: Poslední krev (2019)
Slabý céčkový film, který stojí jen na nostalgii. Nějak to ale zafungovalo, a to i díky miniroličce Paz Vegy.
John Wick 3 (2019)
Taková novodobá verze Segala, ale mnohem, mnohem nudnější.
Hellboy: Královna krve (2019)
Bože, ta molitanová pěst...