Recenze (10)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Filmu bych měl určitě hodně co vyčíst,ale proč? Herecké obsazení připomíná fotbalovou jedenáctku GALAKTIKOS,takže co víc od filmu tohohle typu chtít?:)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Téma videoher mě velmi baví.Kromě neskutečně dlouhých šarvátek byl film na takový typ filmu super.
Beznadějný trouba (2011)
Byli okamžiky kdy jsem se zkutečně pobavil.Slušná komedie.Palec nahoru Zooey.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Film nebyl úplně špatný,ale i ničím zvláštním.Nápad s cestováním mezi planetami sluneční soustavy se mi líbil.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Tenhle seriál jsem si oblíbil,protože se naváží snad do každého.Mám rád,když si někdo dělá srandu sám ze sebe.I když je to tak extrémním způsobem.Nejradši mám větu "Dneska jsem se něco naučill".
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Film odehrávající se v psychiatrické ústavu mě hodně ovlivnil..Geniální počin s úžasnou zápletkou.Velký klobouk dolů Miloši Formanovi.
Yes Man (2008)
Pro mnoho lidí podřadný film,pro mě osobně film se super nápadem.Mnohokrát jsem si představoval,že bych musel odpovídat na všechno jenom kladně.Okatá a roztomilá Zooey Deschanel a humor Jima Careyeho dávají filmu zvláštní kouzlo.
Gauneři (1992)
Prvotina,kterou se Tarantino dostal do povědomí veřejnosti je bohužel díky Pulp Fiction nedoceněná.Úžasná zápletka odehrávající se skoro pořád ve stejné místnosti a střídání příběhů podle postav jsou podle mého názoru naprosto geniální.
Forrest Gump (1994)
Příběh naivního a nevinného Forresta mně osobně přirostl k srdci.Na příběhu mě zaujalo s jakou lehkostí proplouvá hlavní postava americkými dějinami, aniž by si toho byl vědom.Úžasný film,úžasný herecký výkon Toma Hankse a dojemný konec.Srdeční záležitost.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Ve filmu se naplno projevuje Tarantinova zvláštní,ujetě zvrhlá genialita.Pulp Fiction jsem viděl nespočetkrát,ale stejně při každém dalším shlédnutí,objevím vždy něco nového,co mě opět příjemně překvapí.Osobně film číslo jedna!