Recenze (78)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Nejlepší sci-fi za poslední roky co jsem viděl , nádhera od začátku do konce , kdybych mohl dal bych 120 % ****** 😁4 hodiny se zdají jako pár minut ...
Místo u moře (2016)
Plíživé drama vhodné na dlouhé plazivé večery, např. ke skládání 5000 puzzle. Těžko načasovat vhodnou dobu ke 100% vstřebávání hloubky a podstaty. Na ráno dost těžké, na poledne příliš táhlé , aby mě křeslo udrželo do konce a k večeru , uspávačka :-)
Český lev 2015 (2016) (pořad)
Opět dlouhá nuda bez šťávy.
One Man Show (2008) (pořad)
Hodnocení po shlédnutí vytvořené show na českých lvech s falešným Jimem Carreym - nemělo chybu.
Leviatan (2014)
Nemám co dodat, člověk často nemohl ani dýchat .
The Frame (2014)
Opravdové překvapení , vyjímečný film geniálně a skvěle povedený po všech stránkách , bez dechu jsem dal celé dvě hodiny , hodnocení jednoznačné ..
Hořký měsíc (1992)
Vhodnější název tohoto filmu by nejspíš byl Nekonečný měsíc vzhledem ke stopáži.Nějak mě to vůbec neoslovilo. 55%.
Hra (1997)
S každou minutou se stále více se rozvíjejícím se dějem, je film lepší a poutavější ke křeslu. Musím všem doporučit.
Hercules (2014)
Pěkný film , ale myslím trochu podhodnocený nejspíš příliš vysokým očekáváním. Pravda Herkules trochu jinak, ale stále Herkules s velkým H. 75%
Fakjů pane učiteli (2013)
Nejlepší komedie , co jsem měl v poslední době možnost vidět. Bavil jsem sse od začátku do konce a už se moc těším , jak shlédnu tento film ještě jednou v českém dabingu.