Poslední recenze (16)
Signál (2012)
Film, o kterém sem si myslela, že bude blbost, naopak. Dalo se na něj koukat, párkrát jsem se i zasmála.
Čtyři slunce (2012)
Absolutní blbost. Vůbec mě to nezaujalo, nepřitáhlo nic. Film, na který sem se těšila a zklamal úplně ve všem.
Štěstí (2005)
Film, od kterého jsem nečekala vůbec nic, ale mile překvapil. Děj netradiční přesto velmi dobrý. Herci byli dobří, pár připomínek bych měla, ale není toho tolik. Dobrý film.